Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
gootje12 schreef:Dat de DB veel gevallen laat lopen ,ben ik helemaal eens .En misschien is het per plaats wel verschillend.maar bij ons gaan ze niet over èèn nacht ijs.
gootje12 schreef:[*olduser*],ik stel me een discussie toch iets anders voor als dat jij bedoelt.In mijn verbeelding hoor ik jou regelmatig schreewend je mening verkondigen.
gootje12 schreef:daantjuhhh,ik zou zeggen,kijk in mijn profiel.Ik ben echt niet annomien,maar help als vrijwilliger vaak bij de DB.
Citaat:ben vrijgezel{lig} en woon samen met 2 zwarte katten en 3 jack russell`s,
woon nu in een buitenwijk,maar vroeger in het bos.
Heb een klein tuintje waar de honden lekker kunnen spelen.
Hou erg van meebleren net hardrockmuziek op RebeccaFM als ik aan het Bokken ben.
Paarden info:
help mijn vriendin met haar paarden,
heb zelf altijd gereden,maar door omstandigheden,kan dat niet meer.
Doe nu al het africhtingswerk van de grond af,dus longeren en lesgeven.
We hebben 2 paarden:
een schimmelmerrie van 11jr.
en
een bruine merrie van 11jr.
poes schreef:Gouden regel bij discussieren: speel op de bal, niet op de man. Wat boeit het nou wie wie is? Het gaat om de argumenten die je kunt aanbrengen, en hoe goed je ze kunt funderen.
gootje12 schreef:daantjuhhh wij komen mekaar nog wel tegen op de wedstrijden,dan moeten we maar eens praten.Jij woont n.l vrij dicht bij mij,haha
ThePast03 schreef:
Eens, alleen gaat dat voor mij niet op als iemand zich ineens op bokt aanmeldt om olie op het vuur te gooien.
.
poes schreef:Je zal er toch geen bevredigend antwoord op krijgen dus het heeft geen nut dat te blijven herhalen volgens mij. Ik wil ook wel eens wieten wie de foto's gemaakt heeft, waar en wanneer, en of daar bewijzen van zijn. Als die persoon met die info afkomt, ongeacht zijn eigen identiteit, is dat voldoende, nee?
janderegelaa schreef:Janderegelaar, heb jij toevallig heel veel ervaring met magere paarden? Een broodmager paard vetmesten met brok, zou dat gezond zijn? Of loopt de hele kudde dan een dag later misschien bevangen?
Weet je waar paarden bevangen van raken? Van mais...teveel eiwitten...
Arabesk schreef:Degene die hier foto's geplaatst heeft van de paarden is een ex-werknemer van dit bedrijf.
Diegene had ook in de tijd dat ze er werkte de DB kunnen bellen.
Dit is gewoon ordinaire WRAAK
Citaat:Het veulen van Mary had ik net afgespeend omdat ze haar moeder helemaal opvrat en ze al een jaar oud is.
Citaat:Ze is mager want ze eet heel moeilijk.
Citaat:Zij is heel erg aan het wisselen en was ook mager.