Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Idle_Jasmijn schreef:hey,wat een onzin! ik ben zelf ook een paar x naar dat ponykamp geweest en ik vond het er erg leuk!!! helemaal geen eng sektarisch gedoe... oom guus vond ik auperaardig en tante attie ook, wat kunnen mensen tog domme dingen verzinnen !!!
Idle_Jasmijn schreef:hey,wat een onzin! ik ben zelf ook een paar x naar dat ponykamp geweest en ik vond het er erg leuk!!! helemaal geen eng sektarisch gedoe... oom guus vond ik auperaardig en tante attie ook, wat kunnen mensen tog domme dingen verzinnen !!!
sherwood schreef:mee eens!!!
Ik dacht ook gelijk S.A.
Kan ook haast niet anders, niemand die bij z'n volle verstand is zal zo'n opmerking hier plaatsen. Nou ja wellicht dat ze ook is gehersenspoeld door "ome Guus".
Dan is het eigenlijk alleen nog maar triester...
Schimmelig schreef:
Misschien is het 'Ome Guus' wel...
Beetje verdacht dat er speciaal een SA wordt aangemaakt.
j3zusfr3ak schreef:hallowa!!
"Het ponyrijden is slechts een lokkertje, in werkelijkheid moeten de kinderen uren bijbelstudie volgen en ’s avonds ook donderpreken van Hoddenbagh aanhoren.”
.......>
dit is ook absoluut niet waar… ik ben er heen gegaan niet kunnende paardrijden… hij zei zelfs dat ik als een zoutzak op dat paard zat en er geen ene **** van kon… maar na die week kon ik gewoon netjes paardrijden…ik heb toen zelfs nog een compliment gehad op de manege omdat ik zo goed reed…
ik ben nu trouwens we weer van de paarden af… maar ik ben nog wel heel veel met het geloof bezig..
dus… Ik vind het allemaal maar een raar verhaal en ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen biet van vind kloppen… en zijn vrouw is by the way ook heel aardig
groetjes!!
en als je weet dat het een christelijk kamp is... en je wilt niks weten van het geloof... waarom ga je dan nog naar dat kamp toe... je weet dan toch dat je christelijke ideëen hoort...