21 Verwaarloosde pony's in beslaggenomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

simpie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 22:19

keresa schreef:
weet iemand waar ze nu zij ik wil er ook wel eenpaar opvangen en weet nog wel een paar mensen die ook welsh mensen zijn

onvoorstelbaar toch wat er gebeurt. Vooral als je bedenkt hoeveel mensen er wel niet zijn die dolblij met een welsh zullen zijn.
Wij zijn zelf op zoek naar een welshje hebben een weiland en stal aan huis, maar vind de vraagprijzen af en toe echt super hoog en dan lees je zoiets 21 pony's verwaarloosd echt ongelooflijk hoor.

A10

Re: 21 Verwaarloosde pony's in beslaggenomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 00:03

Ik weet niet wat voor welshje je zoekt,maar een a-hengstveulen is niet zo duur hoor

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 00:09

Ik kreeg te hooren dat die vader van die dochters dood is gegaan die deed eerste de pony;s ofzow en thoen deden hun daten hebben meerde probleemen ook hadden ze 6 maanen niet de weiland betaald kreeg ik te hooren nu morgen ze niet meer op het erf komen maar dat doen ze wel!! de eigenaar van de weiland is er niet blij mee maar ik zeg 1 ding ik ben wel bang voor die mensen:( tjah ook heb ik meer dingen gehoord maar dat noem ik niet op bokt;) dat blijf tussen mijn en amber

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 00:13

just_miii schreef:
maar zijn ze wel allemaal levend gebleven dan of is dat niet bekend..? Ahh vind het echt erg en zielig

geen idd iedegefal is er 1 dood;( een zwarte wels;( ik reed op me shet langst die wles thoen ze er nog stonden ik goorden klabam ik had me shetje vast gezet en gin door het rampje kijken was heel bang^^ en thoen lach daar een hele mooi zwarte wels bloed bij zijn voet geen drinken en k wou bellen naar die mensen maar kon nergens nummer vinden:( Maar de volgende dag was die dood ik kon egt niks doen de buurman zij ja ze komen er zo aan!!! dus ik dacht dat hij gebeld had maar ik moes weg omdat ik te laat thuis was anders,,

paars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 16:57

Tjonge _Ro0osj_ is dit het nederlands zoals je het op school leert? Het spijt me, maar het is niet goed te volgen. Ik neem aan dat je je boodschap wilt overbrengen? Doe dan eens je best het goed op te schrijven? Ik wil graag weten wat je vertellen wilt!

_Rosanna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 18:32

paars schreef:
Tjonge _Ro0osj_ is dit het nederlands zoals je het op school leert? Het spijt me, maar het is niet goed te volgen. Ik neem aan dat je je boodschap wilt overbrengen? Doe dan eens je best het goed op te schrijven? Ik wil graag weten wat je vertellen wilt!

Sorry maar ik heb disleksie en heb er heel erg moeite mee egt sorry,,

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 18:54

Spoor je toch niet als je dat doet.
Ze zouden dat is bij die mensen moeten doen.. Wie weet leren ze er nog wat van.

Verschrikkelijk voor die pony's zeg; arme beesten.

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 12:50

Zo'n verhaal is nu precies mijn argument als mensen commentaar hebben op paardenmarkten. Wat je daar namelijk ziet is slechts het topje van de ijsberg en allemaal neit zo erg. WAnt tegenwoordig laten mensen het wel uit hun hoofd om met een mager of onderkomen paard op de markt te komen. DAar loopt de AID rond en de dierenbescherming. MAar wat er bij mensen achter het huis in donkere stallen gebeurt, dat ziet niemand, en er is ook geen haan die er naar kraait.

madacha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:28

Precies Desiree, en wat te denken wat er allemaal gebeurd in "profesionele"stallen.

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 19:41

DAar staan paarden er netjes bij. Op stal. De hele dag. Oke, de stal is schoon maar dat is het enige verschil.

0nina0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 13:38

Wat verschrikkelijk zielig zeg! En ik vind het echt onvoorstelbaar dat die mensen een 2e kans hebben gekregen! Wie doet dat nou:S Er is nooit een reden om je dier zo te verwaarlozen! En dan ook nog 's 21 pony's..

RRteam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 11:41

dit is de 2de keer snap niet dat zo iemand naar 1ste keer weer in bezit kan zijn van ponys

ppeq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 16:14

Zo iemand zouden ze ook moeten opsluiten..

minihvj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 16:17

zeker opsluiten die mensen echt ik snap miet hoe je dat kunt doen ik begin al te bibberen als mijn hond een teek heeft kan er niet bij ik zou die beesies gelijk een ander baasje geven als ik er niet voor kon zorgen en dit is al de 2e keer dan ben je niet goed in je hoofd lijkt me

simpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 22:31

Albertine_N schreef:
Ik weet niet wat voor welshje je zoekt,maar een a-hengstveulen is niet zo duur hoor

maar das een beetje het probleem, het is voor mijn dochter van 7 en daar zoek ik dus een ingereden en ook wel braaf paardje voor.

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 11:13

Mijn wels pony stond te koop is nu verkocht die wouden hun ook kopen.. gelukig is dat niet door gegaan:) ik heb gister de baas van dat staltjes gezien en volgens mijn zijn allen spulle weg maar 1 ding ik kom er nieet meer;) ziet er eng uit,,

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:48

Ik hoop dat de dieren weer een gewone toekomst krijgen Lachen

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:57

Oude topic

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 06:35

Slotje. Lachen