G4S Lingh geblesseerd/ Verschijnt wel aan de start morgen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 17:40

Ja, ik vond Lingh erg tegenvallen.

Mr_PLH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:02

Gal heeft zelf ook aangegeven dat hij er niet echt aan ging rijden. Hij was idd wat minder sprankelend dan voorheen, maar hij had geen fouten, score vond ik te laag! Ik hoop dat die frisse/impulsieve Lingh weer terugkomt.
Ik wil dat Lingh weer zo word als op dit filmpje!
http://www.horsedances.net/2006Edward002.htm

Kimble

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 19:10

Was weer een mooie dag van de fanclub. Mooi resultaat voor Edward ondanks alle problemen.
Na de presconferentie heeft hij nog tijd voor ons gemaakt.
Hij heeft m'n vlag gesigneerd, natuurlijk daarmee ook op de foto. Daarna nog even met hem staan praten.
Hij was heel erg tevreden. De dierenarts zegt dat het een gesprongen ader is geweest. Gelijk gekoeld, dat is het enige wat je kunt doen. Anders kom in de buurt van doping.
Verder vrijdag en vanmorgen zonder sporen getraind. Plek is niet meer gevoelig meer. Alleen z'n vel was nog een beetje gerimpeld.
Het is dus helemaal over.
Hij was echt heel tevreden, meer had er gewoon niet ingezeten met zo'n slechte voorbereiding.
We zijn allemaal mega trots op hem en Lingh!! Super gedaan, mooie 4e plaats. Met maar een klein verschil met de 3e plaats.
Foto's komen snel!

fanclubE_Gal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 19:37

Zo ist maar net agnes, hoe zijn je foto's? die van ons zijn erg goed

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 19:40

Aangezien er inmiddels alweer een nieuw topic is, met de uiteindelijke uitslag, lijkt het mij persoonlijk handiger om ini het andere topic ( viewtopic.php?f=11&t=577402 ) verder te gaan.

Hier dus een slotje.