Smokey_luv schreef:Wat Erg voor je!![]()
Ik denk wel dat het een lief beestje is!![]()
Ik zal mijn ogen wel open houden rond Geertruidenberg, Raamsdonksveer, Raamsdonk, Oosterhout en Breda
Sterkte!!!!![]()
![]()
Hier sluit ik me bij aan!!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Smokey_luv schreef:Wat Erg voor je!![]()
Ik denk wel dat het een lief beestje is!![]()
Ik zal mijn ogen wel open houden rond Geertruidenberg, Raamsdonksveer, Raamsdonk, Oosterhout en Breda
Sterkte!!!!![]()
![]()
slimmerik schreef:Het lijkt me ook dat er iets aan de hand is.
1. Het feit dat ze geen recente foto's heeft van Marcus. (ze plaatst wel 20 foto's per dag op bokt)
2. Het is nu kwart over 8 en ze is nog niet online geweest. (als mij zoiets zou overkomen dan sliep ik niet en bleef online voor nieuws)
3. Gisteravond zat ze vrolijk mee te posten op een ander topic over ditjes en datjes.....
4. Het staat nog steeds niet op het nieuws (ook niet bij L1)
5. Met ChingYi's gevoel voor drama hadden er allang foto's van bandensporen, opengebroken hek etc. hier op bokt gestaan.....
Maar als het waar is (waar ik toch van uit ga) wens ik haar en de eigenaar veel sterkte!!
Coby schreef:Charos schreef:Is de pony wel gestolen? Is hij niet gewoon opgehaald door zijn eigenaar? Meende te lezen dat je nog geen contact met hem had gehad.
He he. Eindelijk iemand die het met me eens is. Marcus stond nog gewoon bij zijn eigenaar. Misschien heeft hij hem goed kunnen verkopen. En omdat hij er zelf toch niets mee deed, heeft de koper hem meegenomen. Neem aub eerst eens contact op met de eigenaar, ipv een complete speuractie op touw te zetten!
vivanes schreef:Ok, ik ken Ching-Yi dus, ik heb jaren in hetzelfde dorp gewoond, tot voor kort.
Voor opheldering:
Ze beweert dat de de eigenaar is van die pony's die daar staan dat ze die gekregen heeft van die man, maar dat is niet waar.
De paarden staan gewoon nog bij de eigenaar, staan op zijn naam, hij betaald alles, hij voert, mest uit etc.....
Het enige wat ik Ching-Yi ooit heb zien doen is rijden met die pony's.
Ok, ze heeft vaak rare dingen gedaan, ze heeft niet zo'n goede indruk gemaakt hier op bokt, maar dat betekent niet dat dit zomaar allemaal onzin is! Ik vind het echt erg voor haar dat dit allemaal in twijfel wordt genomen. (en geloof me, ze is helemaal geen vriendin van me, in tegendeel)
Citaat:Bericht Onderwerp: Re:
Nieuwe postGeplaatst: Gisteren 21:49
Ja das idd wel slimmer,
de beugels los is om haar eraan te laten wennen dat doen er heel veel.
Maar longeren is idd een beter idee
Geplaatst: Gisteren 21:29
Reacties:
Views:
die pony is in het begin altijd erg fris, dus laat ik haar even in de bak rennen voordat ik erop kruip dan is ze al wat energie kwijt zeg maar ;
Geplaatst: Gisteren 21:25
Reacties:
Views:
haha, dat was toen ze het al een aantal keer op heeft gehad, de eerste keren heeft ze hem gewoon omgehad en toen weer eraf gehaald, dat loslaten kwam later pas
kamaron schreef:volg dit ff....