Meisje van paard getrokken en verkracht..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:09

curly2day schreef:
Jemig wat erg, waar gaat de wereld heen...................... echt heel sneu.

Misschien even heel erg offtopic en het doet er ook niet toe, maar welke ouders laten hun kind nu in godsnaam alleen rijden, 13 jaar.

Niet dat een ouder iemand het niet kan overkomen, maar met 13 zat ik nog aan een touwtje op weg naar de ponyclub, maar goed.
Neemt niet weg dat dit echt heel erg is !!!

ik ben ook verkracht op klaarlichte dag, ik was toen 11 jaar oud. ik fietste een blokje om.. het gebeurde bij ons thuis om de hoek. Dus het kan overal gebeuren!

curly2day

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:10

kjoetie schreef:
curly2day schreef:
Jemig wat erg, waar gaat de wereld heen...................... echt heel sneu.

Misschien even heel erg offtopic en het doet er ook niet toe, maar welke ouders laten hun kind nu in godsnaam alleen rijden, 13 jaar.

Niet dat een ouder iemand het niet kan overkomen, maar met 13 zat ik nog aan een touwtje op weg naar de ponyclub, maar goed.
Neemt niet weg dat dit echt heel erg is !!!

nou dit vind ik dan weer een kortzichtige opmerking. Ik ging op die leeftijd ook uren alleen buiten rijden, het had iedereen kunnen overkomen dus ik vind het nogal vies om dan de ouders te beschuldigen. Het is toch van de gekke, je moet toch gewoon buiten kunnen rijden zonder gevaar???

Misschien inderdaad nogal kortzichtig en momenteel niet van toepassing, maar je moet ook goed lezen, zo staat het er niet.

Ik bedoel er mee te zeggen dat het sowieso van de gekke is dat als je 13 bent je alleen naar buiten gaat, ongeacht wat er kan gebeuren.

Maar goed, ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijker uitgelegt heb wat ik bedoel.

niet gelijk zo boven op de kast, graag !

Wendel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:11

mijn paard ziet ze ook al van ver af aan. Ze ziet alles inderdaad maar hou met deze meid rekening dat ze in het bos reed waar waarschijnlijk meer mensen. Dat paard is het gewent. kijkt niet meer raar van mensen die daar lopen.

Quinzy

Re: Meisje van paard getrokken en verkracht..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:12

Citaat:

Tjee zeg als dat niet meer kan is het erg geworden met de wereld. ik reed ook alleen in't bos als ik 13 was maar toen zag niemand er graten in. Het is gewoon heel jammer dat dat nu blijkbaar niet meer kan. Ik vind dat die ouders echt niks verweten kan worden. Ze zullen het al zwaar genoeg hebben.
Dit is echt gewoon verschrikkelijk en te erg voor woorden. Misschien is het toch niet zo slecht je paard leren steigeren op bevel. Kan je hem proberen de kop in te timmeren.
Ik rij dus al jaren alleen in't bos en ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat zoiets kon gebeuren. Tot het Sharmilla overkwam. Dan ga je nadenken. En dan nu dit *zucht* waar gaat dat heen.

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 22:14

ZOMETEEN OP TV OP RTL 4 VOOR DEGENE DIE HET WILLEN ZIEN OM HALF 11 NA CSI

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:16

Quinzy schreef:
Citaat:

Tjee zeg als dat niet meer kan is het erg geworden met de wereld. ik reed ook alleen in't bos als ik 13 was maar toen zag niemand er graten in. Het is gewoon heel jammer dat dat nu blijkbaar niet meer kan. Ik vind dat die ouders echt niks verweten kan worden. Ze zullen het al zwaar genoeg hebben.
Dit is echt gewoon verschrikkelijk en te erg voor woorden. Misschien is het toch niet zo slecht je paard leren steigeren op bevel. Kan je hem proberen de kop in te timmeren.
Ik rij dus al jaren alleen in't bos en ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat zoiets kon gebeuren. Tot het Sharmilla overkwam. Dan ga je nadenken. En dan nu dit *zucht* waar gaat dat heen.

Luister het gaat me niet om dat je niet iets kan doen omdat je van je paard getrokken word, maar dat je als 13 jarige meisje alleen het bos in gaat, ga dan met zijn 2en, als je paard er dan vandoor gaat ofzo.......... maar goed, blijkbaar leg ik het steeds verkeerd uit of leest men niet goed!

Iemand die me wel snapt en me wil helpen verduidelijken.....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:19

ok, op die manier snap ik je wel curly2day

curly2day

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:19

Anzjuhlaa schreef:
ok, op die manier snap ik je wel curly2day

Thanks, nogmaals, bedoel het zeker niet verkeerd !!!

Piaffe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:20

Ik kan alleen maar hopen dat het meisje een super opvang (ouders, familie en vrienden, maar ook prof hulpverlening) zal hebben voor verwerking. Die arme meid

En ik hoop dat die vent die dat geflikt heeft opgepakt kan worden.

Het is hier niets eens heel ver vandaan. Helaas weer een reden om er bij stil te staan dat de wereld steeds gekker wordt. Zelfs hier in het rustige Friesland in/ tussen de dorpen.

curly2day

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:21

De wereld word niet gekker, de wereld is al gek..........
Echt het zoveelste trieste verhaal.......
Laatst bijgewerkt door curly2day op 16-01-06 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Loveable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:23

Echt verschrikkelijk.. hier kan ik zo boos om worden, en bang tegelijk. Het lijkt zo ver van je af te staan, maar het is eigenlijk zo dichtbij. Waar gaat het heen!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:25

curly2day schreef:
De wereld word niet gekker, de werels is al gek..........
Echt het zoveelste trieste verhaal.......

Eens!

Gloeiende! Ik kan me hier zo druk om maken!
Arm kind!

Zo'n rotzak moest ik niet in mn handen krijgen!
En weer een reden niet zonder zweepje weg te gaan!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:27

Krijg nou wat...
Je kan ook niets meer hier

De reactie over: wie laat zijn kind als 13 jarige alleen rijden.. Vind ik wat kort door de bocht.
Het had net zo goed iemand van bijvoorbeeld 20 jaar kunnen zijn.

kjoetie

Re:

ik begrijp precies wat je bedoelt curly2day, en ik ben het nog steeds niet met je eens. Het moet gewoon kunnen om op je 13e alleen naar buiten te gaan, dat is hier ook gewoon hoor. En soms kan/wil je niet met zijn 2en rijden, zoals ik bv ik was de enige met paardenhobby daar, en zo ken ik er meer...Ik heb me nooit onveilig gevoelt, ook nooit wat mee gemaakt eigenlijk, en de meeste mensen die ik ken niet. Helaas is dit gewoon een freak die slachtoffers maakt daar in de omgeving.. Het is zeker veiliger om samen te gaan maar het is hier heel normaal om alleen buiten te spelen/rijden in het veld en bos hoor.. Zou ook eigenlijk de normaalste zaak van de wereld moeten zijn..

kjoetie

Re:

nu is 4 in het land op! ook over het misbruikte meisje

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:31

Misselijk die vent die dat gedaan heeft

curly2day

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:31

kjoetie schreef:
ik begrijp precies wat je bedoelt curly2day, en ik ben het nog steeds niet met je eens. Het moet gewoon kunnen om op je 13e alleen naar buiten te gaan, dat is hier ook gewoon hoor. En soms kan/wil je niet met zijn 2en rijden, zoals ik bv ik was de enige met paardenhobby daar, en zo ken ik er meer...Ik heb me nooit onveilig gevoelt, ook nooit wat mee gemaakt eigenlijk, en de meeste mensen die ik ken niet. Helaas is dit gewoon een freak die slachtoffers maakt daar in de omgeving.. Het is zeker veiliger om samen te gaan maar het is hier heel normaal om alleen buiten te spelen/rijden in het veld en bos hoor.. Zou ook eigenlijk de normaalste zaak van de wereld moeten zijn..

Ja maar het gaat mij om 2 dingen, kijk dat je niet alleen meer naar buiten kunt omdat op elke hoek een gek kan staan is absurt.

MAAR als kind van 13 ga je niet alleen met je paard op stap, kan het niet goed uitleggen dus laat maar......

Anders gaat het heel ergens anders over dan helaas de bedoeling is van dit topic.

Lante

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:32

Waarom laten ze geen signalement zien..?! (op 4 in het land)

Midnight16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:35

Wat verschrikkelijk!
Je hoort dit soort dingen steeds vaker

Ik moet ook altijd van mijn ouders een lange zweep mee nemen als ik alleen met mijn paard naar buiten ga, zodat je die vieze mannen van je af kan slaan als het nodig is.

SANEX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:41

Ze ging vaak ook met haar ouders hoor, of met een vriendin. Zag haar wel vaker met haar ouders daar rijden, zij op de pony, ouders aan de wandel.
Maar dus ook wel eens alleen, zou moeten kunnen op zo'n dorpje met 2 bospaadjes zou je denken.. niet meer dus.

Om iets meer beeld te krijgen van de plaats/situatie, mijn topic van een poosje terug, daar heb ik foto's staan van Bas op dat bospad, wat eigenlijk niet veel voorstelt want het is niet meer dan een km zandpad met een zijpad...

Bas op z'n niuewe stal, deel 1 ( Wandelen)

het klinkt als heel wat, een meisje alleen op een pony in een bos, maar het is eigenlijk niets, net een klein stukje zandpad met een bossig zijpaadje... des te triester eigenlijk

Anouskaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:43

Het is nu ook op Hart van NL
Echt heel erg

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:44

Ik hoorde het ook niet op sbs 6,en nu lees ik het hier.
Je zou toch denken dat je dat niet overkomt op je paard,maar je schijnt nergens dus meer veilig te zijn...

luna_cockie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:46

Hoorde het ook..

verschrikkelijk

keetieee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:47

curly2day ik snap je wel hoor en ben het met je eens!

Maar hoe dan ook het is niet normaal meer dat je niet veilig over straat kan.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:47

Het is toch ook van de gekke dat je tegenwoordig niet eens meer normaal kunt buitenrijden

Wat zal iedereen daar geschrokken zijn. Verder snap ik Curly2Day wel en ga ook met haar mee in mening.