Alle Jez*s zeg mense dit is echt niet normaal meer!! Dat mensen dit kunnen doen tegen over hun paard/ pony ander dieren dan ben je echt ziek in je hooft als je die hoeven zover door laat groeien.
Wonderbaarlijk genoeg wees röntgenologisch onderzoek uit dat het hoefbeen nog niet zo ver gekanteld was dat de pony moest worden afgemaakt. Hoefsmid en dierenarts zijn dus met een slijptol/haakse slijper aan de gang gegaan en inmiddels loopt de pony weer in het land bij een opslaghouder!
Heb eerst maar eens een mailtje gedaan naar de dierenbescherming want deze foto trekken wij toch sterk in twijfel. Want de kleur van de hoef klopt niet echt en ook de stand van de "extra" hoeflengte klopt niet met de werkelijkheid. Laten wij het fout hebben want anders vragen wij ons af wat dit voor een stunt is van de dierenbescherming.
Zou het echt nep zijn,Bokkig??? Vergroot hem dan eens voor ons want ik kan dat niet,ben geen ster op de pc en misschien velen met mij. Dus laat maar zien die trucage. Verklaar dan ook het bericht van de DB of is het een truc om de DB in het zonnetje te zetten na alle negativiteit rond deze organisatie.
tis toch tries ook he wat mensen allemaal dien met die dieren echt dierenmishandeling. maar wat is er nu dan met die pony gebeurt?? ik vind dat echt ttries hoorr
sielug voor diej arme pony wij hebben zelf ook een shetje en die staat der wel goed bij gelukkug
dit is tog niet normaal als iemand zoiets kan aan doen... dieren hebben ook gevoel net als mensen... en zielig voor heb beesje k hoop dat ie er weer boven op komt en diej eigenaar moeten ze een vlinke straf geven
Wat erg dat ze zo'n lief shetje zo iets ergs aandoen! Kan het nog gerepareerd worden of niet? echt super zielig!
Dikke kus!
Wonderbaarlijk genoeg wees röntgenologisch onderzoek uit dat het hoefbeen nog niet zo ver gekanteld was dat de pony moest worden afgemaakt. Hoefsmid en dierenarts zijn dus met een slijptol/haakse slijper aan de gang gegaan en inmiddels loopt de pony weer in het land bij een opslaghouder!
weet iemand toevalig de naam van de pony,zijn geslacht en de leeftijd want hij lijkt best veel op mijn vorige pony die hete toen Sabos, zijn naam kan veranderd zijn... was een ruintje van ongeveer 3 jaar ( 4 juni is hij 3 geworden... ) is verkocht aan een handelaar daarna naar een fokstal gegaan om een hengst gezelschap te houden maar weet niet waar hij nu is...