Paard trapt overvaller in gezicht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 18:07

Jemig.. Beterschap! Het is idd wel dapper van har paardje! Vriendjes zijn?
Slik.. Het is in Hellevoetsluis gebeurt.. Slik.. Daar woon ik ook.. Nagelbijten / Gniffelen

Tartuffo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 18:13

Heel veel beterschap en je heb een kanjer van een paard.
Ik zit het hier voor te lezen op de zaak en ze zeggen allemaal dat Sjimmie een groot LINTJE.. verdient.... (en die hele zak peen natuurlijk)

Echte liefde dus......

Doe voorzichtig aan met je rug en ga je paardje maar lekker knuffelen dat heeft ie verdient.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 18:14

FlappieR schreef:
Nou zeg dit is echt te belachelijk voor woorden zeg!!!! Maar helaas ben je niet de enige...Een aantal jaar geleden reed ik buiten op de pony van mijn vriendin. Deze was 1.40 mtr. Er kwam een wielrenner aan en die vroeg de weg aan mij. Nou dat is niets schokkends opzich, hij complementeerde mij met de pony en maakte een praatje... Dat gebeurt wel vaker... Totdat hij weg ging en mij bij mijn borst greep en er in kneep en zei:"je bent een braaf meisje". Toen was hij weg... Ik was echt verbouwereerd, wist niet meer wat ik moest doen...Heel de dag heb ik zijn hand gevoeld en voelde ik me goor... Het is mij altijd bijgebleven. Ik heb nog steeds angst voor wielrenners, vooral met die brillen, waarbij je hun ogen niet meer ziet.

En ik ben heel gereserveerd nu naar vreemde mensen die te dichtbij komen als ik op mijn paard zit. Vorige keer reed ik met mijn paard buiten, toevallig ook een Tinker, samen met een vriendin en toen kwam er ook een man plots op mij af, om mijn paard te willen aaien...

Mijn vriendin zei later, nou zoals jij reageerde, niet normaal!!! Ik scheen agressief gereageerd te hebben. Ik was meteen op mijn hoede...

Ook dit is dus een waarschuwing!!!!!

In ieder geval wil ik je heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit drama en je mag wel trots zijn op je knolletje!!!! Het is een superpaard!!!!

Groetjes Susanne

Wat vervelend! Ik vind het helemaal niet raar dat je nu zo reageert, misschien snappen die mensen het niet, maar als ze weten waarom je dat doet hebben ze er vast WEL begrip voor.

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 18:17

jemig waar moet dat heen, echt dapper van sjimmi, sterkte meis Ach gut

blupie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 18:20

mensen waar gaat dit naar toe das tog nie te gelofen dat je zomaar van je paar dafgetrokken wordt Huilen gewoon griezelig maarre wat heb jij een goeie pony zeg ene heel veel sterkt en beterschap OK dan!

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 18:27

wow die actie van dat paard vind ik echt heel gaaf, dat zo'n dier weet wat er gebeurt!.
veel sterkte!

Bayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 18:28

Wees maar trots op zo'n SUPERpaard Lachen
Sterkte en beterschap...

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 18:31

Ik vind het echt heel erg wat er gebeurd is!
Ik hoop dat het met mij nooit gebeurd! Verdrietig
Maar ik zal echt trots op je paard zijn!!
Wauw dat heb ik echt nog nooit meegemaakt toppertje!
Heel veel beterschap! OK dan!

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 18:44

Sharmila, heel veel beterschap. En wat een toppaard heb jij! Echt waar, ik wordt lid van de Sjimmie fanclub!!

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 18:53

Wat een akelige ervaring voor je zeg, heel veel beterschap en sterkte gewenst Ach gut
En natuurlijk is jouw paard de held van het jaar OK dan!

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 19:04

ow jeetje mina zeg wat vreselijk!!
Bah engertjes ook altijd Boos!
zoveel mensen zeggen altijd waaronder ik als er een enge vent achter me aankomt galopeer ik snel weg.
Maar zo lees je maar makkelijker gezegt dan gedaan bah zeg!
Sterkte meis!

ricardolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 19:09

jemig!!! idd dit is toch nieh meer normaal!! maar ik weet het paarden beschermen jou en jij beschermt je paard!!! OK dan! ik zou zo zeggen je paard krijgt er een pluimpje bij. heel veel sterkt, zou jij ooit nog een keertje langs de weg durven gaan op je paard ik zou het heel erg eng vinden. ik heb vreselijke medelijden met jou sterkte nogmaals (K) je kan ook op niemand meer vertrouwen alleen nog maar op je dieren Koe

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 19:09

Ik hoorde het vanmiddag op de radio, nooit bij stil gestaan dat dit een bokker zou kunnen zijn...

Heel veel sterkte, superpaardje jullie zullen wel een gooie band hebben met elkaar denk ik Knipoog

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 19:22

He bah wat een naar verhaal zeg.... Je zult het maar meemaken Scheve mond Waar die mensen toch mee bezig zijn tegenwoordig is echt te gek voor woorden.

Sharmila heel veel sterkte meid! Je mag Sjimmie wel dankbaaar zijn dat hij je zo goed heeft geholpen Lovers

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 19:25

Jeetje zeg wat een verhaal.
Wat zal jij ontzettend geschrokken zijn joh! Ach gut
Maar je moet jezelf ziets verwijtwen hoor, iedereen moet toch gewoon alleen met zijn paard naar buiten kunnen. Boos!
Je zal wel heeeeeel trots zijn op je paardje.
Geem hem maar een hele dikke knuffel van mij Lovers

Ik hoop dat het snel weer beter gaat met je rug. OK dan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 19:27

Zo hey! dan dat nog wel met iemand van dit forum. Maar een dier die een mens helpt vind ik echt bijzonder, en ik zou hem als ik jou was stevig knuffelen en hem ergenst mee belonen
Maar heel veel sterkte verder Sharmila! Ach gut

desi_verona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 19:31

jeetje zeg, het is toch niet normaal meer... veel sterkte sharmila! Ach gut en wat geweldig moedig van je paard! OK dan!

lisa_pluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 19:32

Heel veel sterkte meisje en geef je paard even tig kilo appels van mij Haha! Haha! Haha!

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 19:35

FlappieR schreef:
Nou zeg dit is echt te belachelijk voor woorden zeg!!!! Maar helaas ben je niet de enige...Een aantal jaar geleden reed ik buiten op de pony van mijn vriendin. Deze was 1.40 mtr. Er kwam een wielrenner aan en die vroeg de weg aan mij. Nou dat is niets schokkends opzich, hij complementeerde mij met de pony en maakte een praatje... Dat gebeurt wel vaker... Totdat hij weg ging en mij bij mijn borst greep en er in kneep en zei:"je bent een braaf meisje". Toen was hij weg... Ik was echt verbouwereerd, wist niet meer wat ik moest doen...Heel de dag heb ik zijn hand gevoeld en voelde ik me goor... Het is mij altijd bijgebleven. Ik heb nog steeds angst voor wielrenners, vooral met die brillen, waarbij je hun ogen niet meer ziet.

En ik ben heel gereserveerd nu naar vreemde mensen die te dichtbij komen als ik op mijn paard zit. Vorige keer reed ik met mijn paard buiten, toevallig ook een Tinker, samen met een vriendin en toen kwam er ook een man plots op mij af, om mijn paard te willen aaien...

Mijn vriendin zei later, nou zoals jij reageerde, niet normaal!!! Ik scheen agressief gereageerd te hebben. Ik was meteen op mijn hoede...

Ook dit is dus een waarschuwing!!!!!

In ieder geval wil ik je heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit drama en je mag wel trots zijn op je knolletje!!!! Het is een superpaard!!!!

Groetjes Susanne

Ah meid, da's nie leuk, heb je aangifte gedaan? Ach gut

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 20:01

waar gaat dit heen! Boos!
dit is toch niet normaal meer!
je wordt nu zelfs van je paard getrokken voor je mobiel!
dit slaat echt alles! Boos!
heel veel sterkte, en een geweldige OK dan! voor je paardje!

joepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 20:03

Wat erg dat er zulke dingen gebeuren, om een mobieltje met een mes bedreigd worden!
wat een geluk dat Sjimmie zo fel reageerde!!!
heel veel sterkte ermee, meis!

En dat verhaal van Susanne...wat een walgelijke vent zeg!
Maarja, het had ook erger kunnen aflopen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 20:08

Wat een superpaardje!!! OK dan!

Wel te belachelijk v or woorden dat dat soort dingen gebeuren . Maar ze moet trots zijn op zo'n paard en vind het erg naar voor dr. Denk niet dat die nu nog rustig buitenrijdt! Ach gut

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 20:15

helemaal niet vervelend bedoeld hoor, maar ik vind dit niet echt voorpagina nieuws...
En ken weinig paarden die hun baasje zo verdedigen

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 20:27

Verschrikkelijk wat er gebeurt is joh! Maar wel een hele dikke pluim voor je paardje, toch een super gevoel om te weten dat hij je zo verdedigt!

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 20:40

Jouw paardje is een held! Ik wens je veel sterkte en beterschap, knap maar gauw op Ach gut