Jus_dOrange schreef:Jij ook.
jammer dat sommige mensen hier alleen maar zijn om betweterig te doen en ruzie te zoeken. Sjongejonge

Jij leest blijkbaar ook niet het hele verhaal. Er waren OOGgetuigen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Kafue schreef:Belachelijk zeg hoe kan een paard de hulpverlening nu hinderen.
En dan de politie drie maal net niet fatsoenlijk raak schieten.
Waarneer leren zie nu eens goed raak te schieten?????? Kijk naar Enschede, agenten laten zich gewond en de ander dood schieten. Hoeveel schoten heeft die vent in Amsterdam kunnen lossen voordat ze hem eindelijk in EEn been raak geschotren hebben?
Schiet raak of schiet niet.
ienna schreef:alsof de politie hier iets aan kan doen, ze zijn hier niet op getraint beterwetertje!!! en wat denk jij, dat die agent in enschede zich graag dood liet schieten? en ben jij er dan soms bij geweest, toen die stomme K*T marokaan in amsterdam Theo van Gogh doodschoot ofzo? niet oordelen als je er niet alles vanaf weet!!
Pak die criminelen maar eens goe aan
xcynthiax schreef:dus was het paard nou aan zn achterbenen gewond voordat er de 1e x op hem werd geschoten?? of pas daarna?? want dan vind ik het heel raar dat de eigenaar toestemming gaf..
Kafue schreef:Nou hallo ik ben geen betweter Ienna. En nee ik ben er gelukkig niet bij geweest. Wat ik wel weet uit betrouwbare bron dat die gek in Enschede als vuurgevaarlijk bekend stond!!!!! En die wel even de ene agent doorknalt en dan vlucht terwijl de andere agent er even achter aan rent. Ze hadden ook gericht kunnen schieten beng dood klaar einde crimineel weer een zorg minder.
En die idioot in Amsterdam heeft minimaal 45 keer kunnen schieten voordat er eindelijk een die idoot in een been schoot. Had zeker niet eerder gekunt.