prompter schreef:Ik zie nauwelijks nog slofteugels gelukkig, steeds meer mensen gaan inzien dat het een onding is. Bijzonder dat het in sommige kringen blijkbaar nog wel gewoon gevonden wordt.
MarlindeRooz schreef:Veronica2 schreef:Het wordt niet gewoon gevonden, maar het gaat erom dat het de discussie eigenlijk niet waard is, zoals Babootje al terecht opmerkt. Het is in mijn ogen vooral heel dommig paardrijden en de slof helpt op deze manier ook niet echt om iets beter te maken.
Wat is dan wel de discussie waard?
Als iemand met een strakke slof gaat springen en het paard over de hindernis gemept wordt? Want dat wordt ook gewoon normaal gevonden door velen.
Heel eerlijk gezegd vind ik een internetdiscussie over een topruiter. of een huis-tuin-en-keukenruiter niet heel nuttig. Wat veel en veel meer zoden aan de dijk zet is om je invloed aan te wenden in je directe omgeving. Daarom ben ik liever bezig om mensen betere keuzes te laten maken en beter te laten rijden, of beter voor hun paard te laten zorgen. Soms om even in te grijpen en soms een duimpje omhoog als iemand een verstandige keuze maakt. In het echte leven dus en niet over onbekenden of wereldtoppers op internet.
De wereldtoppers redden zich wel, die hebben mij niet nodig .
. Het paard krijst namelijk helemaal niet in het filmpje dat ik heb gezien en loopt ook niet te rond of te diep. Die gozer rijdt een beetje dommig, maar dat vind ik dus vooral zijn eigen zaak.