Ineke2 schreef:Er zijn hier veel mensen met het nogal hardnekkige vooroordeel dat alle mensen met paarden veel setjes hebben en een dikke auto onder hun kont rijden.
Kan hier dan ook mee gestopt worden? Want dat deel van de mensen kan met de btw-verhoging gewoon doorgaan met hun hobby zoals voorheen.
precies helemaal met je eens! gelukkig hoor ik bij dat deel van de mensen die het ook na een eventuele BTW verhoging nog wel kan betalen, wij hebben geen kinderen en beiden een goede baan,maar ook ik vind wat van mensen met deze mening!
Steek ook eens hand in eigen boezem, veel van de klimaat deugneuzen, gaan wel met het vliegtuig en dan het liefst zo goedkoop mogelijk naar Spanje, Turkey, of waar dan ook!
I know deze discussie heeft niks met het klimaat te maken, heus ik weet het, maar steeds maar een ander de les willen lezen, bah bah.
Uitkeringen/ toeslagen het moet allemaal sky high worden in dit land! Echt zieke mensen daargelaten(ook geesteszieken) moeten ontzien worden, maar neem de mensen die momenteel werkeloos thuis zitten eens goed onder de loep! Kunnen deze mensen echt niet werken??
Kijk eens naar mensen die maar 20 of 24 uur werken en toeslag op toeslag krijgen, kunnen zij echt geen 36 uur werken? Hebben mensen die het heel goed hebben, echt nog kinderbijslag nodig? Kunnen zij hun kroost de opleiding zelf betalen? Hebben deze jongeren dan nog een studiefinanciering nodig?
Misschien deze rijke mensen weer particulier laten verzekeren, met een forse premie(vrienden van ons, hij heeft een mega goed verdienende baan! lachten zich destijds de ballen in de broek toen de overgang van ziekenfonds/particulier naar de basisverzekering ging, scheelde hen destijds al 600 euro per maand!)
Laten ze alles weer eens goed onder de loep nemen!