Het doorgeefstokje van augustus: DuoPenotti

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 21:05

Ik ken alleen als ex mod de mesthoop en de banlijst. Ik keek nooit naar de banlijst, want was meestal voor mijn tijd. Ik kende toen alleen de banlijst uit mijn hoofd van Bökkers die tijdens mijn tijd geband waren . Foei toch de stouterikken _O- .

En soms verplaatste ik iets naar de mesthoop. Misschien ben ik minder nieuwsgierig, maar ik heb nooit die behoefte gevoeld om zo te kijken of op Zoek te gaan. Ik kwam er alleen als ik er moest wezen.
Dit klinkt wel heel erg braaf, maar zo was het wel _O- :=

Weet je die dingen hadden niet zo mijn interesses. Ik wilde gewoon een leuk forum en daar deed ik mijn bv est voor. Klinkt vreselijk maar zo was het wel.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 22-08-23 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 21:10

Ik ben toen gevraagd. Maar soms was er in mijn tijd een oproep en dan konden mensen zich aanmelden. Bij geschiktheid kon je het dan worden.
Sinds ik al heel lang geen mod meer ben, volg ik het niet zo, daar Bokt voor mij bokt.is en ik niet bezig ben met het modteam. Erg hé. Het interesseert me niet zo.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 21:18

DuoPenotti schreef:
Dankjewel.

Ja dat is iets van vroeger.
Als er nu iets verwijderd word zie je dat niet meer.
Maar het is er nog wel op een apart forum waar alleen de mods toegang hebben.

Vroeger ging het ook naar die plek. Maar bleef het te lezen voor iedereen. Je kon er niets schrijven. Maar dus wel de opmerkingen lezen die volgens de mods over de schreef gingen.

Die plek werd de mesthoop genoemd.

Aha. Interessant om zo te horen. Dankjewel voor het antwoord!
pien_2010 schreef:
Ik ken alleen als ex mod de mesthoop en de banlijst. Ik keek nooit naar de banlijst, want was meestal voor mijn tijd. Ik kende toen alleen de banlijst uit mijn hoofd van Bökkers die tijdens mijn tijd geband waren . Foei toch de stouterikken _O- .

Bökkers klinkt erg mooi bedacht Pien! ;)
De ban lijst uit je hoofd weten daar vertel je me toch eens wat _O-

En soms verplaatste ik iets naar de mesthoop. Misschien ben ik minder nieuwsgierig, maar ik heb nooit die behoefte gevoeld om zo te kijken of op Zoek te gaan. Ik kwam er alleen als ik er moest wezen.
Dit klinkt wel heel erg braaf, maar zo was het wel _O- :=

Weet je die dingen hadden niet zo mijn interesses. Ik wilde gewoon een leuk forum en daar deed ik mijn bv est voor. Klinkt vreselijk maar zo was het wel.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 21:21

pien_2010 schreef:
Ik ben toen gevraagd. Maar soms was er in mijn tijd een oproep en dan konden mensen zich aanmelden. Bij geschiktheid kon je het dan worden.
Sinds ik al heel lang geen mod meer ben, volg ik het niet zo, daar Bokt voor mij bokt.is en ik niet bezig ben met het modteam. Erg hé. Het interesseert me niet zo.

Er zijn nu soms nog steeds oproepjes bij de bokt beheer bulletin! Mod of geen mod, gelukkig heb je bokt niet verlaten :) Voor nu dan ;)

manzano

Re: Het doorgeefstokje van augustus: DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 21:52

Ik ken jou dan weer niet eens als mod haha. Zijn er ook zoveel (geweest) in al die jaren.
Mesthoop was soms best leuk voor vermaak. Bakje popcorn erbij :=

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 22:56

Holy moly... dat kwartje is hier ook net pas gevallen, haha
Maar harstikke leuk

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 23:03

Goh wat leuk, ik las ook Kawa en toen viel het kwartje. Ik ken je niet van vroeger, maar herinner mij wel uit mijn mod-tijd dat jij (RK) 1 van de namen was die onder geen beding terug mocht komen en tadaam, daar ben je weer. :) Ik vind je naam nu gewoon leuk omdat onze pony Penotti heet :D .

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 23:15

Leuk stukje!
Ik kwam er een paar weken (of maanden?) terug achter dat DP eigenlijk RK was, maar dat was puur omdat ze Kawa noemde in een post in een ander topic. Ik had zelf nooit de link gelegd.
Wel heel benieuwd wie Kiwiko nu is dan :o (als iemand het weet, pb mij please :D ).

Nog heel veel oude bokkers die ik 'mis' trouwens. Misschien zijn ze er stiekem allemaal nog wel.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 00:29

Crossmonster en sarabande. Dat zijn denk ik ook bekende namen voor DP. En voor de bokkers die al langer actief zijn.
Ik vrees dat Sarabande op de groene weides is.
Ik denk dat zij een van de eerste oudere of zelfs pensioen gerechtigde bokkers was.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 08:15

Nou zeg, kwartje valt ook nu pas :+
Ik lees Kawa (agossie, in 2018 ;( ....)

Wat leuk, fijn dat je er gewoon al die tijd was. Heb je nog op hyves gehad, hahaha.... Eeuwen geleden!! Superleuk, DP/RK.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 08:19

Als kiwiko hier is dan heeft ze wel een heel andere stijl van typen aangeleerd. Zonder puntjes. :D

Sarabanda
Ik had weinig met haar van doen omdat ik nooit op fokkerij kwam.

Suleilitha hoe zou het daar mee zijn?
Lonneke ook nog wel eens aan gedacht.

Een bokt online reünie. Zou best leuk zijn :)

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 08:27

Oja Sarabande..ja die naam komt me nog heel bekend voor. Kiwiko ook en Ceasario, Pukpaleis, en ehm er waren er vast nog wel meer waarvan ik nu de naam even kwijt ben.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 08:42

Ha, ben je eindelijk uit de kast :)) Leuke foto zeg met die veulies.

Ik vind het wel fijn dat je er al gewoon weer een hele poos bent. Je hoort erbij :j

Ja goh ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het gaat met Kiwiko en Lonneke enzo....

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 10:51

Oh en Bas. Wat zou er van Bas geworden zijn?

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 10:59

Ik was ook (oa) benieuwd naar Lonneke, maar ik denk dat haar account geanonimiseerd is? Ik kan haar zo snel niet terugvinden. Kwam uiteraard wel het 50 jaar Bokt - nostalgie topic van Sammie tegen <3

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 11:34

Lonneke was een paar maanden geleden nog wel vindbaar, maar volgens mij onder een andere naam.
Ik ben ook benieuwd hoe het gaat met Desiree, Lovely, Prima, Margreet, Kayla en nog 100 anderen.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 14:17

Ja, naar Lonneke ben ik ook benieuwd! Daar denk ik nog regelmatig aan, hoe het met haar zou zijn.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 16:08

Margreet ja, met dat cross-country paard toch...? En dat ze ook wel eens op Morrie reed :)

Ik vraag me (na doorlezen van topic) ook wel af hoe het met Super Pepeijn (ijn? ein?) gaat, met VV-tjuh, Arno8 en Desiree inderdaad ook al een poos niet tegengekomen!

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 18:15

Ja Desiree.
Die is toch even terug geweest en weer geband toch?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 18:32

Nu DP nog nooit heeft een voorstel topic zoveel stof doen opwaaien en zo'n aparte wending gekregen.

Lenteklokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 18:35

Mooi verhaal DuoPenotti ennuh je hebt altijd goede kritische feedback ✅ ga zo door

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 18:37

Thanks lenteklokje.

Pien daar was ik al bang voor en daardoor een eerder verzoek afgewezen.
En ook nu eerst even met de mods overlegd. Want ik kan me nu eenmaal niet voorstellen zonder Kawa.
Die hoort bij mij. <3

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 18:55

Ach het is positief stof toch? Beetje nostalgie.... Wordt zo'n topic ook eens gelezen := (oeps...zei ik dat hardop :P)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 19:01

Leuk om een foto te zien. Een gezicht achter de reacties :j Hopelijk voel je je snel beter en kun je weer oppakken wat je leuk vindt. Wist half zo een beetje wat je voorgeschiedenis was maar ik zat pas in 2010 geloof ik op bokt. Leuk dat je terug mocht komen.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 19:24

Haha, ook hier valt nu pas het kwartje! Wat stom! Al was ik geen bokker van het eerste uur en bovendien nog echt een pennymeisje, maar Kawa herinner ik me zeker nog.