Ze moet nog wel even oefenen en de juiste rij outfit moet ik ook nog in CAS maken voor haar! Het was een spontaan idee zeg maar.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daks schreef:ohh ik meld mij hier ook.
ben weer helemaal verslaafd en heb een bekende ranch (huis en schuur) nagebouwd. best tevreden
[ [url=m/5UlNxU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wjnTXi.jpg]Afbeelding[/url] ]
JesdaJinn schreef:Doet een boerderij hulp ook scheten en melken?
Contemplate schreef:JesdaJinn schreef:Doet een boerderij hulp ook scheten en melken?
Haha, ik lag even hardop dubbel om deze vraag
Scheren en melken moet je wel zelf nog doen, dan krijg je ook het geld ervoor. Ik vind de schaapjes en geitjes zo schattig! Ook de interacties zijn erg leuk bedacht (ik speel in het Engels). Ik heb een super klein huisje en een grote plot vol met dierenheb niet zoveel tijd, maar het is leuk vermaak!
Capriootje schreef:Hier ook weer stapje verder en 2 paarden rijker
[ [url=m/TOKoWn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0DS9tM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oIeYjF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Br6Jxk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9SZmpY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CARDWZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zeeuwsemeid schreef:Capriootje schreef:Hier ook weer stapje verder en 2 paarden rijker
[ [url=m/TOKoWn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0DS9tM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oIeYjF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Br6Jxk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9SZmpY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CARDWZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar heb je dat rek met die dekjes gevonden? Heb me suf gezocht in het spel maar kan het niet vinden
BaileyMix schreef:Ik ben echt aan het struggelen met de bouwstijl voor deze wereldIk maak altijd appartementen, oude stadspanden, hooguit een schattige cottage. En altijd tiny homes, ik haat spelen in grote huizen.
Maar dit is zo Amerikaanse farmhouse stijl. Dus nog niet eens begonnen aan de stallenJullie nog tips??