superpony schreef:Ik ga niet eens op alles in, maar bij elk topic waar het over de sport gaat of over "bekende" ruiters loopt het topic hetzelfde.
Een aantal Bokkers denken dat zij de enige zijn die hun mening bij anderen door hun strot mogen duwen en als je het niet eens bent, moeten mensen persoonlijk worden.
Mensen kennen elkaar hier helemaal niet echt vaak en oordelen alleen op de reacties en evt foto's.
Het is wel degelijk zo dat degene die zijn of haar verhaaltje het mooiste maakt, het meeste aanspreekt. En zeker tegenwoordig mag je niet meer eerlijk en of kritisch zijn, maar moet alles met een aai over de bol.
Ik heb geen GP gereden, maar wel op paarden die dat konden lopen. Ik ben op geen enkele manier jaloers op mensen in de sport en heb daar ook geen reden voor. Ben super verliefd op mijn eigen dieren, ongeacht wat ze zijn en wat ze kunnen.
Ik had er ook niet genoeg voor over om wel naar bijv een GP niveau te rijden. Juist door wat ik tegenkwam en dat nooit mijn manier zal zijn. En het dondert me echt weinig wat anderen daarvan vinden.
Als mensen goed lezen; ik schrijf ook dat Britt een lieve meid is, graag wil en echt wel haar best doet. Ik zie ook wel verbeteringen ten opzichte van toen ze George net had, maar ook dingen die ze heeft overgenomen wat ik niet graag zie. Gelukkig mag ik in Nederland nog steeds ergens iets van vinden.
Net als ik altijd ver weg zou blijven van Bartels en daar hele goede redenen voor heb. Maar ik snap ook dat Britt dat zelf nog niet zo ziet. Daarvoor moet je meer leren dan alleen dressuur en de oefeningen. Dan moet ze ook veel meer leren over het paard.
Kan zijn dat ze dat ook doet, maar dat komt nu niet zo over en hoe ze overkomt, kan ik niks aan doen, dat doet ze toch echt zelf.
Anky was jarenlang het voorbeeld van Penny meisjes. Die had ook haar merk en dagen voor de kids. Britt spreekt ook een grote groep aan en dan maakt het wel degelijk uit wat je verteld en wat je laat zien.
En dat ze een schone witte hengst heeft met veel roze en glitters er omheen spreekt echt wel meer aan dan een gewone pony buiten met vriendjes die een bosritje mag maken natuurlijk.
Dat ze daarnaast bekend is en ook nog paardenfilms maakt is echt wel een droom voor kinderen.
En niet alle ouders kunnen selecteren wat dan wel of niet goed is en zien vooral de show om alles heen.
Verder zoeken mensen het maar uit, Het zijn altijd dezelfde bokkers die ook in echt elk topic opduiken en of je nou een keer vroeg, overdag of laat bokt opent, kom je ze tegen. En die mensen hebben dan verstand, kennis en ervaring met paarden? Hoe dan? Als je de hele dag op Bokt zit?? Hahahaha, lachwekkend.
Ik zou veel meer tijd bij de paarden gaan spenderen ipv op google info zoeken of op Bokt frustraties uitten naar anderen als je het niet eens bent.
En wie de schoen past...................Ik heb geen tijd, heb paarden en Britt komt er nog wel achter. Die traint binnen 2jr vast wel ergens anders.
Wie de schoen past trekke hem aan. Een ellenlange post midden op de dag
past prima in je eigen geschetste plaatje