marleen_usar schreef:Nee is niet dodelijk een lekkende darm ik leef nog steeds.
Als je echt een darmperforatie hebt, en dan bedoel ik fysiek een gaatje in je darm, dan is er wel degelijk enorme haast bij. Je moet dan geopereerd worden. Anders ga je dood. Als dit niet het geval was, had je geen lekkende darm, maar iets anders.
Ontopic: ik ben niet tegen coaching, ik heb ooit een kundige loopbaancoach gehad. Kregen we van onze werkgever gratis aangeboden, verder niets mee gedaan, want ik zat goed waar ik zat. Ik ben wél tegen werken met mensen met ernstige problemen als je er geen gedegen opleiding voor hebt. Dat kan hele schadelijke gevolgen hebben.
Mijn opinie over paardencoaches is zeer sterk gekleurd doordat ik iemand ken die te dom was om te poepen, absoluut niet veel weet van paarden, en toch paardencoach ging worden. Zonder enige kennis van zaken. Echt om te huilen. Je zult daar eens terecht komen met je PTSS of ernstige depressie
.Offtopic: Ook ben ik allergisch voor mensen, die zoals Sevk goed beschijft, zichzelf medisch klinkende namen geven die werkelijk waar niets betekenen en daarmee goedgelovige en/of wanhopige mensen oplichten. Cranio-sacraal, en nog erger: orthomoleculair arts zijn daar voorbeelden van.