Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dakotah_Kath schreef:Ik heb een paard met een Duits Paspoort... levensnummer en chipnummer. Als ik het chipnummer opzoek kan ik niks vinden. Nu was ik ook bezig met het registeren van hem maar ik snap er de ballen van haha
Ik zag iets over Ppi Nederland voorbij komen...import melding bij RVO... HELP
future_vet schreef:Dakotah_Kath schreef:Ik heb een paard met een Duits Paspoort... levensnummer en chipnummer. Als ik het chipnummer opzoek kan ik niks vinden. Nu was ik ook bezig met het registeren van hem maar ik snap er de ballen van haha
Ik zag iets over Ppi Nederland voorbij komen...import melding bij RVO... HELP
Even dit topic doorlezen. Je kan bijvoorbeeld bij welshcob of tinker stamboek melden.

juval schreef:frensje schreef:Mijn pensionhouder, hele kleine stal aan huis, hij doet het erbij, wil geen UBN aanvragen.
Ik begrijp dat mijn paard geregistreerd moet worden op zijn nummer maar als hij dat niet wil aanvragen gaat dat niet. Ik kan niet zelf een UBN aanvragen.
Een eventuele boete wil ik niet betalen. Wat is nou wijsheid?
Gewoon maar wachten en hopen dat er geen controle komt?
de eventuele boete is voor de pensionhouder, niet voor de eigenaar. Jouw pensionhouder neemt dus zelf het risico.
pillow schreef:Nogmaals: Het paspoort hoeft niet op je naam te staan, maar het chipnummer moet geregistreerd staan in I&R. Dan kan de staleigenaar met UBN (niet jij) het paard op zijn locatie aanmelden bij RVO. Staat je paard niet geregistreerd in I&R omdat het een buitenlands paspoort heeft, kun je dat nu doen met een importmelding bij RVO en dan op de verblijf locatie aanmelden.
Eefke85 schreef:Heeft iemand enig idee hoe dat werkt met coordinaten? Ik google me suf, maar kan de coordinaten van mijn gehuurde weiland niet vinden.
Het weiland heeft geen huisnummer.
miss_lizje schreef:Hoe AVG is het als ik bij het langer dan 24 uur afwezig ben de exacte adresgegevens waar ik ben moet noteren in een map in de kantine waar echt iedereen bij kan?
Ik vind het helemaal geen fijn gevoel dat mijn stalgenoten allemaal kunnen nagaan waar ik ben en dat ik dus ook niet thuis ben.
Hoe gaan jullie stallen daarmee om?