Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gini schreef:Billy schreef:Als ze mijn hond mishandelen ga ik ook door het lint hoor, dan zeg ik ook niet, oh je schopt m'n hond niet meer, loop dan maar weg... Dan schop ik 'm ook z'n knieschijven aan hort als ik maar even kan.
Dus eigenlijk heeft de hond hier juist voor meer politiegeweld en een escalatie van de situatie gezorgd?
loriene schreef:Rytir schreef:Ik denk altijd waar 2 kijven hebben 2 schuld. Ik denk dat zoiets hier ook aan de hand geweest is voor zover ik heb kunnen zien. De demonstranten door met te veel aanwezig te zijn en soms zelfs over de lijn te provoceren. De Me heeft mogelijk te hard of te snel gehandeld.
Dat gezegd hebbende, ik heb weinig symphatie voor de berichten van demonstranten die ik op sm tegen kom. Puur vanwege de overdrijvende toon. Een had mogelijk zwaar hersenletsel (maar kan een prima en helder epistel schrijven) met knieën waar het bloed uitgutste, manmanman wat een bloedbad alles zat onder. Uiteindelijk naar het ziekenhuis maar de hechtingen waren er bijna meteen weer uitgesprongen. Weer liters bloed blijkbaar...Sorry, niet geloofwaardig meer. Of dat ze compleet in elkaar zijn geknuppeld want kijk deze foto maar overal tonen ze dezelfde foto. Super rot voor die persoon die echt een paar tikken krijgt trouwens, wordt nog even misbruik door anderen van gemaakt terwijl hij de klappen krijgt, heel raar...
Misschien eens wat verder kijken dan een foto?
Rytir schreef:Nou dat heb ik juist... Daarom zo jammer dat die ene foto steeds opnieuw wordt gebruikt onder het mom kijk wat mij is aangedaan. Die wordt steeds gedeeld (echt al 5 of 6 keer gezien op mijn tijdlijn)maar er is veel meer materiaal.
Earth schreef:Er is nu al een aantal keer een oproer geweest daar. Nog los van wie er begon, weet je inmiddels dat als je daar heen gaat, de kans bestaat dat er trammelant uitbreekt. Dus dan moet je daar gewoon weg blijven. En ga dan niet mauwen dat het een politiestaat is omdat je daar dan niet mag zijn, maar wees gewoon slim en zoek het gedoe niet op.
Net zo als naar buiten gaan zonder regenjas terwijl de kans groot is dat het gaat regenen. Als je dan nat wordt, moet je ook de regen niet de schuld geven.
scooby09 schreef:Judass schreef:Goh, misschien als er al uren wordt gevraagd of je je boeltje wilt pakken en weg wilt gaan dat je daadwerkelijk moet vertrekken.
Precies dat... En als je daar geen gehoor aan geeft moet je niet over de gevolgen zeuren.
Schemerdier schreef:Als dat zo is dan horen dieren niet thuis bij politieinterventies...
Ik snap sowieso al die politiepaarden niet echt... Ziet er vooral heel chaotisch uit op de beelden en lijkt me niet echt tof voor de paarden zelf.
Popstra schreef:loriene schreef:Een paar klappen!!!
Dan zou ik je aanraden om toch eens wat beter te kijken naar de beelden.
Dat jij dit normaal vindt!!
Dat er mensen zijn die dit normaal en terecht vinden!!
We weten niet wat daar aan vooraf is gegaan. Zal vast niet voor z’n zweetvoeten zijn
Citaat:Zo verziekt is deze maatschappij dat we het goed vinden dat agenten keihard door blijven meppen op iemand terwijl die persoon allang weerloos op de grond ligt
Earth schreef:Er is nu al een aantal keer een oproer geweest daar. Nog los van wie er begon, weet je inmiddels dat als je daar heen gaat, de kans bestaat dat er trammelant uitbreekt. Dus dan moet je daar gewoon weg blijven. En ga dan niet mauwen dat het een politiestaat is omdat je daar dan niet mag zijn, maar wees gewoon slim en zoek het gedoe niet op.
Net zo als naar buiten gaan zonder regenjas terwijl de kans groot is dat het gaat regenen. Als je dan nat wordt, moet je ook de regen niet de schuld geven.
neetoch schreef:Als jij aan het demonstreren bent en je zit en doet niets ben je toch vredelievend juist? Is iets compleet anders dan de oproerkraaier uithangen.
Ik vind het best raar hoeveel mensen het blijkbaar normaal vinden dat alles maar moet kunnen?Citaat:Ik schrik er van hoeveel bokkers er keer op keer geweld proberen goed te praten.