Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Change3x schreef:Je hebt schijnbaar niet goed gelezen Faithde want ze schrijven 'door de vele zadels die wij geschonken hebben gekregen heeft bijna elk paard een eigen zadel die goed past....‘
Deze zadels hebben ze dus gekregen van mensen.
Ik denk dat je nu zo apart reageert omdat jouw adoptie niet gelukt is? Vervelend maar dat staat los van een zadelmaker laten komen.
Change3x schreef:fenijro_tani schreef:Ik heb verder het topic gelezen maar niet gereageerd.
Calijn is weer druk in de weer met nieuwe zadels kopen voor haar wedstrijd paarden volgens haar Instragram.
[ [url=m/7u8hAZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daar heeft ze ook recht toch op? Als zij geld van de verzekering terug krijgt kan zij ook zadels voor haar paarden kopen.
Van donaties was iets anders geweest, maar daar heeft ze het niet over.
Perryx schreef:Maar even serieus.. ze hameren op zadels. Waar ligt bij hun de prioriteit.
Faithde schreef:zoiezo, wou ene paardje daar adopteren omdat het voor mij wel uitkomt mochten de dierenarts te hoog worden het terug kan, maar toen kwam ze met allemaal rare voorwaarden, moest bijv een binnenbak hebben??
N0a schreef:https://www.paardzoektbaas.nl/2020/10/26/de-inbraak/
Zie net dit bericht voorbij komen. Bericht is zakelijk gezien niet echt uhh, neutraal geschrevenmaar goed dat ze transparant willen zijn over de donaties.
Jaarverslag mogen ze overigens wel eens updaten.
Tancreda4 schreef:Niet iedereen is een taalkundig genie. Ik ken zo bv een garage die echt de meest bizarre typfouten in z'n brieven heeft, maar die is hartstikke dyslectisch. Betekent niet dat diegene geen proff zaak kan runnen. Ik ken juist geen betere garage.
Als het publiek van deze stichting met name jonge meiden zijn, kan ik het taalgebruik wel begrijpen. Iemand op een slechte blog afrekende qua taal vind ik dan ook wat kinderachtig.
Betreft de andere zaken en keuzes vind ik het ook erg bijzonder klinken allemaal... In scene gezet de diefstal? Nee. Er alles uithalen wat er in zit. Zo lijkt het ja. Ik vind het ook vrij bijzonder zo'n groot bedrag bij elkaar te willen 'bietsen' terwijl de verzekering ook een hoop kan betekenen.
Over de rest van de stichting of het adopteren laat ik mij niet uit.
Feit blijft dat een diefstal echt super naar is...
Koekeroekus schreef:Faithde schreef:zoiezo, wou ene paardje daar adopteren omdat het voor mij wel uitkomt mochten de dierenarts te hoog worden het terug kan, maar toen kwam ze met allemaal rare voorwaarden, moest bijv een binnenbak hebben??
Geheel off topic, maar na alle commentaren wil ik hier toch op reageren.
Ook ik heb af en toe mijn bedenkingen bij deze stichting. Maar een paard adopteren met in het achterhoofd houdend dat het terug kan als ie stuk gaat? Sorry hoor maar dan zou ik jou ook geen paard laten adopteren. Het is geen product wat terug stuurt!?
Misschien durfde ze gewoon niet eerlijk te zeggen dat ze daarom geen paard mee wilde geven. Heeft ze daarom de vreemde eisen gesteld. Ze is immers nog jong en moet nog een hoop leren...
Tancreda4 schreef:Niet iedereen is een taalkundig genie. Ik ken zo bv een garage die echt de meest bizarre typfouten in z'n brieven heeft, maar die is hartstikke dyslectisch. Betekent niet dat diegene geen proff zaak kan runnen. Ik ken juist geen betere garage.
Als het publiek van deze stichting met name jonge meiden zijn, kan ik het taalgebruik wel begrijpen. Iemand op een slechte blog afrekende qua taal vind ik dan ook wat kinderachtig.
Betreft de andere zaken en keuzes vind ik het ook erg bijzonder klinken allemaal... In scene gezet de diefstal? Nee. Er alles uithalen wat er in zit. Zo lijkt het ja. Ik vind het ook vrij bijzonder zo'n groot bedrag bij elkaar te willen 'bietsen' terwijl de verzekering ook een hoop kan betekenen.
Over de rest van de stichting of het adopteren laat ik mij niet uit.
Feit blijft dat een diefstal echt super naar is...
Perryx schreef:Maar even serieus.. ze hameren op zadels. Waar ligt bij hun de prioriteit.
KimD schreef:Wat ik me afvraag is waarom die zadels perse zo noodzakelijk zijn? Paarden opvangen en herplaatsen en eventueel trainen kan ook vanaf de grond lijkt mij?
Ik ben benieuwd of ze ook bekend maken wat ze ophalen of niet.
Rot is het wel zo'n inbraak. Gelukkig niks geks met de paarden gebeurt.
kiki1976 schreef:Faithde, dat staat ook op hun website. Als het paardje uiteindelijk om wat voor reden dan ook weg moet bij degene die hem geadopteerd heeft moet het dier terug naar pzb. Je krijgt idd hier geen geld voor. Je moet hem afstaan idd.