Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Buxy schreef:De app voor Android is er!
Babybeertjes schreef:Op zich een leuk idee. Voor de mensen die nog gewoon mogen rijden op stal of thuis hun paarden hebben is dit hartstikke leuk.
Maar wat ik echt niet vind kunnen is dat ze eigenaar worden van het beeldmateriaal. Je moet er toch niet aan denken dat het net even niet lekker gaat en ze jou voorbeeld ik weet niet hoe vaak verspreiden voor opleidingsdoeleinden.
urosa schreef:Zit het online event van 30 april al vol? Ik had een dagstartpas voor 18 april, maar wedstrijd natuurlijk afgelast. KNHS email gestuurd of ik het bedrag misschien als korting kon krijgen op een jaarpas, maar nee, kon hem alleen eenmalig omruilen voor een andere datum. Vanochtend gevraagd of ze de datum konden omruilen naar 30 april, kreeg snel reactie en was zo gepiept. Maar nu zie ik bij het event alleen grijze bolletjes, weer een email gestuurd, maar nu natuurlijk geen snelle reactie en ik kan dus niet inschrijven. Of moet inschrijven perse via de app? Heb het nu gewoon via de webbrowser geprobeerd.
Citaat:We kunnen inderdaad de datum wijzigen naar de datum van een online event.
Op dit moment komen er veel wedstrijden online, dus ik ga er vanuit dat het wel goed komt.
FleurSandro schreef:urosa schreef:Zit het online event van 30 april al vol? Ik had een dagstartpas voor 18 april, maar wedstrijd natuurlijk afgelast. KNHS email gestuurd of ik het bedrag misschien als korting kon krijgen op een jaarpas, maar nee, kon hem alleen eenmalig omruilen voor een andere datum. Vanochtend gevraagd of ze de datum konden omruilen naar 30 april, kreeg snel reactie en was zo gepiept. Maar nu zie ik bij het event alleen grijze bolletjes, weer een email gestuurd, maar nu natuurlijk geen snelle reactie en ik kan dus niet inschrijven. Of moet inschrijven perse via de app? Heb het nu gewoon via de webbrowser geprobeerd.
Helaas zaten alle online eventen na een uur helemaal vol...
urosa schreef:Evony schreef:Wachtlijsters worden weer geannuleerd door de Knhs volgens mij.
Jep![]()
Heb weer een email dat ik een andere datum moet doorgeven voor mijn dagstartpas. Wat een gedoe zeg. Is er nog plek 5/6 mei in de L2?