Careri18 schreef:Electra als jij werkelijk denkt dat er op een clinic gelijk de op de thuismethode getraind wordt dan ben je oprecht een beetje naief. Nu heeft Patrick een enorme klassieke achtergrond, die traint sinds enkele jaren bij HP maar heeft zijn klassieke achtergrond absoluut niet vergeten. En Adelinde is een van de ruiters die wel de boodschap van harmonie heeft begrepen de afgelopen jaren, die is daar erg mee aan de slag gegaan en ook zei heeft voor ze bij Sjef trainde bij Hamminga getraind. Ook niet echt LDR.
Er zijn echt wel fijne ruiters, maar het team wat nu is samengesteld valt daar niet onder. En dat is gebaseerd op jarenlange waarneming.
Rien heeft vanuit de KNHS de opdracht gekregen om meer harmonie en paardvriendelijk rijden verkrijgen binnen de topsport, maar vervolgens totaal geen back up gekregen van de KNHS. Hij is gebruikt om de publieke opinie een beetje mak en braaf te houden. Ik zou als ik in zijn schoenen stond er ook voor bedanken.
Als de KNHS werkelijk harmonie en paardenwelzijn wil dan zullen ze de bondscoach daar in moeten steunen. Deden ze destijds met Sjef ook........
Jij kent mij niet, ik ben zeker niet naief...……. ik ken misschien wel veel ruiters die bij Patrick lessen.
Iets van dezelfde regio
Maar ik vind dit soort topics vooral "laten we even vertellen hoe slecht onze A-kaderruiters zijn, hoe slecht Nederland presteert en vooral hoe goed wij (bokkers) het allemaal wel weten".
Sommige bokkers kan ik echt waarderen om hun mening, maar het gros doet gewoon lekker negatief mee...…… het is net internet, lang leve de negativiteit.
Ik ben niet thuis, sorry dus ik ben weer weg