Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Heel bokt staat idd op de achterste benen als iemand een oud gezond paard laat inslapen vanwege het geld.
Dat zelfde bokt staat op de achterste benen als zo'n gezond oud paard gratis of slachtprijs als grasmaaier wordt aangeboden "want je weet nooit wat ermee gebeurt" (waar dit topic idd een voorbeeld van is)
Dat klopt he-le-maal. En dat is het penny-bokt ten voeten uit.
Want 'een gezond oud paard' doe je niet weg, dan 'eet je maar minder'. Penny-bokt bedenkt niet dat 250 euro en méér per maand kunnen besparen niet met een blik soep is op te lossen, maar het verschil kan uitmaken tussen je hypotheek kunnen betalen of je huis moeten verkopen.
Billy schreef:Dat kunnen alle mensen die hun paard als gezelschapspaard willen plaatsen omdat hij oud of niet meer te rijden is in hun zak steken.........
Farjen schreef:Billy schreef:Dat kunnen alle mensen die hun paard als gezelschapspaard willen plaatsen omdat hij oud of niet meer te rijden is in hun zak steken.........
Goh ik wens voor mijn paard wel een goede laatste thuis toe als gezeldschapspaard hoor. Wegens hoefkatrol rij ik hem niet meer maar ik zie hem nog zoveel spelen op de weide. Dus te goed om te laten inslapen en te "slecht" om nog fanatiek te gaan rijden..
Moest de dag er komen dat hij geen pijnvrij bestaan meer heeft, maak ik van mijn hart wel een steen natuurlijk..