Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruintje123 schreef:Heel vaak is een wedstrijd natuur op een pensionstal met pensionklanten die dan mee doen.
Last een vereniging het dan helemaal af zijn ook deze ruiters de dupe.
Mensen moeten zelf die verantwoording maar nemen.
elenaMM77 schreef:ik zie veel het argument langskomen dat men het wel ok zou vinden bij een spoedopname..
sorry, maar dan zou ik toch echt een vrachtwagentje huren, zonodig met chauffeur..
blijkbaar heb je dan al een ziek/gewond dier.. kans is dus nog minder dat wanneer er een ongeluk gebeurd door t gladde wegdek, je dier er nog 'gezond' en wel uitkomt.
voor wat betreft wedstrijden.. Het zou de organisatoren sieren als ze zelf de beslissing nemen om de boel af te lassen.. dat doen ze immers wel in het buitenseizoen als hun terrein ondergelopen is.. maar al hun terrein met goed fatsoen niet bereikbaar is, of deelnemers risico's moeten nemen om er te komen.. Dan is het niet het probleem van de orginasatie en laten ze t gewoon doorgaan? ergo, degene die lopend kan komen of de meeste risico's durft te nemen wint de wedstrijd
elenaMM77 schreef:bruintje123 schreef:Heel vaak is een wedstrijd natuur op een pensionstal met pensionklanten die dan mee doen.
maar is een wedstrijd nog echt een wedstrijd als een deel van de deelnemers uberhaupt niet kan komen? zelf heb ik fanatiek aan sport gedaan en was altijd een nare bijsmaak als je won, maar door wat voor omstandigheden dan ook de helft van de deelnemers, waaronder kanshebbers de plek niet kon bereiken.
onderlinge wedstrijdjes op maneges/ pensionstallen vind ik wat anders.. die zijn vaak vriendschappelijk met weinig tot geen deelnemers van buitenaf.. heb t meer over de competitiewedstrijden.
_Zoe schreef:En toch vind ik het gek dat iedereen hier zo hard roept dat het onverantwoord is, maar bij glock’s hpc nergens een negatieve reactie te vinden is ondanks dat hun een rit van 7 uur door de sneeuw maken omdat vliegtuig was gecanceld. Kan dat dan wel omdat het om een ander niveau wedstrijd gaat?
Anoeska27 schreef:_Zoe schreef:En toch vind ik het gek dat iedereen hier zo hard roept dat het onverantwoord is, maar bij glock’s hpc nergens een negatieve reactie te vinden is ondanks dat hun een rit van 7 uur door de sneeuw maken omdat vliegtuig was gecanceld. Kan dat dan wel omdat het om een ander niveau wedstrijd gaat?
Die waren onderweg naar London waar het paard al stond. Die was een paar dagen eerder al die kant op gegaan.
bruintje123 schreef:Heel vaak is een wedstrijd natuur op een pensionstal met pensionklanten die dan mee doen.
Ayasha schreef:bruintje123 schreef:Heel vaak is een wedstrijd natuur op een pensionstal met pensionklanten die dan mee doen.
Prima, maar stort dan het inschrijvingsgeld terug aan die wat af bellen wat van buitenaf komen
Jester_ schreef:Nou 10 km over gladde wegen te paard is ook niet altijd praktisch haha