Je zou toch denken dat mensen die daar hun paard stallen er geen verstand van hebben. Arme dieren.

Ik lees veel prima ideeën, ik zou zeggen: schrijf het op en stuur het op!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jildau schreef:Paarden zijn geen dieren om in een drukke stad te huisvesten. Je gaat toch ook geen melkveebedrijf middenin Rotterdam beginnen? Gaat echt nergens over.
Paarden er weg en maak er een mooi museum van want het gebouw is zeker bijzonder. En dat je dan niet dichtbij kunt rijden of je paard kunt stallen hoort naar mijn mening bij het wonen in de stad.
Getup schreef:Snap dat je als eigenaar daar niet veel.opties hebt.
Maar zou dat pand niet giga veel opleveren bij verkoop ( is t van de manege eigenaar of van de gemeente? , zodat er van dat geld ergens anders een locatie gekocht kan worden?
Nikass schreef:Jildau schreef:Paarden zijn geen dieren om in een drukke stad te huisvesten. Je gaat toch ook geen melkveebedrijf middenin Rotterdam beginnen? Gaat echt nergens over.
Paarden er weg en maak er een mooi museum van want het gebouw is zeker bijzonder. En dat je dan niet dichtbij kunt rijden of je paard kunt stallen hoort naar mijn mening bij het wonen in de stad.
Uiteraard mee eens, met de kanttekening dat ttv de bouw van de manege de stad natuurlijk niet vergelijkbaar was met hoe die nu is.
De vergelijking met het melkveebedrijf gaat wat dat betreft niet op.
sureido schreef:Ik vind het goed dat hij wil investeren in een beter welzijn voor zijn paarden. Door hier te vertellen dat je het echt zielig vind voor de paarden stopt de manege niet, de wet zal niet veranderen en ik denk dat er genoeg klanten zijn... Sneu, maar we moeten denk ik al blij zijn dat ie deze stap wil zetten. Het is er in ieder geval wel weer eentje in de goede richting toch?
Sluiten van de manege is namelijk een onbereikbaar doel.
Ragdollcat schreef:Jennyj01 schreef:Het zou een prachtige uitvalsbasis zijn voor de bereden politie en koetspaarden. Midden in de stad en goed gefaciliteerd. Een kantine voor paarden die in de stad aan het werk zijn en af en toe een pauze hebben.
Dat zou wat zijn en in combinatie met het museum zijn...
Jennyj01 schreef:Het is niet zo dat deze paarden slecht verzorgd worden hoor. En dat de mensen niks om ze geven. Echt niet. Alleen is het allemaal erg achterhaald. Zo is dat nu niet meer gewenst. Nu willen we het anders zien.
Change3x schreef:Ik dacht dat stands verboden waren.
Je zou toch denken dat mensen die daar hun paard stallen er geen verstand van hebben. Arme dieren.
Ik lees veel prima ideeën, ik zou zeggen: schrijf het op en stuur het op!