Hij denkt als ik nou met 100 km per uur mijn appuyementen rijd dan vallen mijn onrustige handen niet zo op..
Sunrise_ schreef:Deze man lijkt een klein beetje op Eugene van Buzzfeed, voor wie weet wie ik bedoel.hhahaha niet alle asians zijn het zelfde vind eugene toch wat knapper hehe
Geen fijne combi die nu is.. Paard heeft steeds de mons open en ruiter komt hard in met de hand haalt ook de binnenland erg hoog soms
Maayke schreef:https://www.rio2016.com/en/equestrian-d ... prix-day-1Dankje! ( vrij logisch eigenlijk haha)
Liek_ schreef:Ik ben erg benieuwd naar het stemgeluid en het klikken met de tong, is dat toegestaan?Is volgens mij niet toegestaan, maar denk niet dat de jury het hoort in die huisjes
Bij dezs staat t beeld hier nu stil helaas. Onscherp, haperen en nu dus helemaal stilstaand beeld ...
Chabliss schreef:denk dat dit een getalenteerd paard is met een wat minder getalenteerde ruiter op zn rug...Dit idee heb ik ook.
Chabliss schreef:denk dat dit een getalenteerd paard is met een wat minder getalenteerde ruiter op zn rug...Ik zou mij als paard ook storen aan de ruiter
Chabliss schreef:denk dat dit een getalenteerd paard is met een wat minder getalenteerde ruiter op zn rug...Zou maar zo kunnen, paard is toch ook redelijk kant-en-klaar overgekocht? Niet dat daar iets mis mee is natuurlijk.