Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chocopasta schreef:Misschien heb ik het verkeerd, maar ik lees het meer als ' negen uur aan het infuus en dan toch starten' ..
Vind ik in elk geval wel absurd
Sammie schreef:Chocopasta schreef:Misschien heb ik het verkeerd, maar ik lees het meer als ' negen uur aan het infuus en dan toch starten' ..
Maar een infuus an sich hoeft niks slechts te betekenen. Je bent , maar kan natuurlijk wel, niet direct doodziek als je aan het infuus ligt (of staat).
Je wil niet weten welke mensen er af en toe aan het infuus ligt voor betere bloedplaatjes, vocht etc.
Vala schreef:Ja, voor het team, een poging, afgroeten kan altijd en dat deed ze, eeuwig zonde...
Ingrid92, waarom reageer je als paardensport op dit niveau je niet meer interesseert? Waarom kijk je dan überhaupt?
Chocopasta schreef:Sammie schreef:Ja, laten we vooral het beest zijn medische zorg onthouden, omdat iemand op bokt 9 uur te lang vindt.
Misschien heb ik het verkeerd, maar ik lees het meer als ' negen uur aan het infuus en dan toch starten' ..
KellyDV schreef:Als dat paard gisternacht gestoken is door iets, en vervolgens 9 uur aan het infuus heeft gezeten en dikke koorts had van +40 graden, WAAROM ga je dan in godsnaam starten? Dan groet je niet af voor het paardwelzijn, maar omdat je zo geen punten kan scoren met hoe ie loopt. Als je om het paardwelzijn geeft start je überhaupt niet. Met het losrijden op de foto's ook al blauwe tong, snap niet dat zoiets zich kan kwalificeren voor de Olympische spelen.
kamsel schreef:_San87_ schreef:Mij lijkt als reserve mee gaan naar de OS juist een fantastische ervaring. Tot de vet-check train je mee voor het echie, helemaal met zo'n jong paard een super kans, maar goed, wie ben ik.
Precies, zonder druk in zo'n omgeving meerijden, leerzamer krijg je het niet. Plus de olympische ervaring en je land mogen vertegenwoordigen.
Dan had ze ook nog in kunnen vallen als dat zoals nu nodig was geweest.
Maar het niet mee willen reizen en dan dit soort opmerkingen, gelukkig voor Madeleine ben ik geen bondscoach.
setteke schreef:KellyDV schreef:Als dat paard gisternacht gestoken is door iets, en vervolgens 9 uur aan het infuus heeft gezeten en dikke koorts had van +40 graden, WAAROM ga je dan in godsnaam starten? Dan groet je niet af voor het paardwelzijn, maar omdat je zo geen punten kan scoren met hoe ie loopt. Als je om het paardwelzijn geeft start je überhaupt niet. Met het losrijden op de foto's ook al blauwe tong, snap niet dat zoiets zich kan kwalificeren voor de Olympische spelen.
Precies, en met losrijden merk je of je paard wel of niet fit is. Dan start je niet als hij niet goed aanvoelt.
Ik zag haar al 2 keer opzij kijken tijdens de proef naar zijn mond om te kijken of zijn tong eruit hing. Dat doe je alleen omdat hij raar aanvoelt in de aanleuning en dat was ook te zien.
Probleem met zijn tong is al oud, tijdens een clinic heeft hij een keer 20 minuten met zijn tong eruit gelopen. Diverse malen geprobeerd om het te herstellen toen, maar hij bleef zijn tong eruit gooien.
Queen123 schreef:Die reactie van Madeleine, jeetje... Dat kun je echt niet maken tegenover Adelinde vind ik, het is al erg genoeg.
Reserve staan is natuurlijk zuur, maar Cennin is pas 9 jaar oud, en loopt nog maar een half jaar GP, dan is het toch ook niet heel gek dat een ervaren combinatie met ongeveer dezelfde scores wordt afgevaardigd? En als ze toch had willen invallen dan had ze maar mee moeten reizen. Denk dat Madeleine nu extra baalt omdat ze misschien toch had kunnen starten.
Fitzroy schreef:Djiez, wat een ongelooflijke nare reactie van Madeleine. Als ik Adelinde was, zou ik haar nu de pan in hakken door te melden dat als de reserves er geweest waren ze helemaal niet gestart was.
Wie heeft hier nu de meeste boter op het hoofd?
Tieneke schreef:Over de duur van dat infuus ga ik me niet uitspreken. Ik was er niet bij en ben ook geen dierenarts.
En ook al ben ik nooit fan geweest van Adelinde haar rijstijl, dit moet voor haar als sportvrouw een enorme teleurstelling zijn.
En Madeleine... Die maakt zich onsterfelijk belachelijk. Duidelijk is alleszins dat ze niet over de mentaliteit beschikt om actief met het team deel te nemen. Ze laat zich wel héél erg kennen.
KellyDV schreef:Precies
Horses heeft 8 Augustus foto's geplaatst van het trainen, hier vind ik hem ook niet fijn lopen. Tong is blauw.
http://www.horses.nl/sport/olympische-s ... hoofdring/