Ayasha schreef:Niet voor het één of ander maar dit lijkt me een "gewone" subtop wedstrijd dus geen gigantisch publiek en heel veel lawaai hoor ik ook niet. Je zou toch denken dat een god als Gal dan een sensibel paard wel de spanning kan laten af vloeien maar dat lukt hem ook tijdens de training niet (zonder publiek) blijkbaar gezien ie zelf zegt dat hij tijdens de training weer te heet werd.
Ik bedoelde ook Aken vorig jaar.
Maar ook de Kroo is niet te vergelijken met een training thuis.
Het valt mij op, dat jij altijd zeer negatief reageert in topics over Gal. Nu bijvoorbeeld, noem jij hem God. Lijkt erop dat jij graag provoceert in dit soort topics.
En nee..... ik ben geen fan van EG, maar ik heb weleens kippenvel gehad van wedstrijden met Toot, waarbij ik aanwezig was. Totilas genoot van grote wedstrijden. Valegro blijft ook altijd heel ontspannen en is niet heel snel van de kaart of onder de indruk.
Paarden verschillen van karakter, zeker deze toppaarden zijn vaak wat meer sensibel dan een Tinker, Fjord of HTP van de meeste bokkers hier, die nog nooit in dit soort accomodaties of onder dit soort omstandigheden heeft gereden. En dan bedoel ik niet speciaal deze wedstrijd op de Kroo, maar alle Internationale 4*-wedstrijden zijn niet te vergelijken met een training thuis of een wedstrijd van de plaatselijke vereniging.
Mede het karakter bepaalt of een paard de top zal behalen.
Ik vind het sneu voor paard en voor ruiter en ik hoop voor beiden dag het goed komt. Al zag ik Undercover gisteren lekker op de wei staan in het zonnetje.