Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mioux schreef:Ja maar als het waar is en paarden gedrogeerd worden.. bedoel dan kan t paard zich ook niet echt verzetten lijkt me
aslo schreef:Denk dat in bepaalde gevallen Greve gelijk kan hebben, maar zeer zeker niet in alle gevallen. Denk daarbij aan die merrie die via haar vulva doorboord is met tak? Zo maar spontaan aan komen waaien zeker. En waarom hoorde je hier niets over tich jaar geleden? Als paarden onderling elkaar dit aan doen, dan is dat ineens iets van de laatste jaren? Lijkt me sterk.
Mioux schreef:Ja maar als het waar is en paarden gedrogeerd worden.. bedoel dan kan t paard zich ook niet echt verzetten lijkt me
Mioux schreef:Daarom geloof ook weinig van dit stukje.
Als ik de fotos zag, stond de merrie alleen? Kan me niet voorstellen dat dus een ander paard er even in springt, schopt, zij scheurt door spagaat, en weer weg springt?
Er is heel veel bewezen dat er wel degelijk een wapen gebruikt is bij merries in andere gevallen, dus vind dit beetje dom uit de hoek komen, lijkt wel of die ze naam in de media wilt hebben.
Jannepauli schreef:Natuurlijk kan het zijn dat een aantal gevallen door andere oorzaken ontstaan zijn en op basis van de huidige onrust verkeerd geïnterpreteerd zijn. Maar niet allemaal. En een argument dat de 'huid zo dun is' dat een merrie zoals bij Van Baalen bijna compleet uitelkaar spat.. nee. Als het een bijna-normale zaak zou zijn dat merries zo specifiek verwond kunnen geraken, dan hadden we dat in de opleiding ooit wel eens tegengekomen c.a. geleerd.
Het is duidelijk dat Greve niet veel kennis heeft van het criminele circuit en niet thuis is in forensisch onderzoek. Fijn voor hem natuurlijk maar dan heeft een 'mening ook weinig waarde.
Met zo'n uitspraak had hij de advocaat van de 'Beul van Twente' kunnen worden - die is gepakt, berecht en veroordeeld - ondanks dat Greve vindt dat 'het niet kan'..
BMHP schreef:[Hieruit mag ik concluderen dat Jannepauli die kennis wel heeft?
En ook de kennis van het criminele circuit, hoe kom je daar aan vraag ik me dan af?
Ik vind het belagelijke argumenten om jouw mening over dit geval te ondersteunen.
Greve heeft nergens gezegd forensich expert te zijn, ook heeft hij geen mening over de andere zaak gegeven. ik ben benieuwd naar de link waar hij zich uit over de andere zaak. Anders mag iets zorgvuldiger zijn in je commentaar.
Esther28 schreef:http://www.horses.nl/algemeen/jan-greve ... t-bestaat/
Hmmm..ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken.
Jannepauli schreef:BMHP schreef:[Hieruit mag ik concluderen dat Jannepauli die kennis wel heeft?
En ook de kennis van het criminele circuit, hoe kom je daar aan vraag ik me dan af?
Ik vind het belagelijke argumenten om jouw mening over dit geval te ondersteunen.
Greve heeft nergens gezegd forensich expert te zijn, ook heeft hij geen mening over de andere zaak gegeven. ik ben benieuwd naar de link waar hij zich uit over de andere zaak. Anders mag iets zorgvuldiger zijn in je commentaar.
Maar dan misschien beginnen met iets zorgvuldiger te lezen? Ik beweer niet dat Greve zegt dat hij een forensisch expert is, noch dat hij zich uit over de Beul van Twente-zaak. En oh ja, "belagelijk" schrijf je zo: belachelijk.