Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tendance schreef:Zou het niet zo kunnen zijn, dat we nu dingen willen gaan zien?
Niemand kan nu nog volledig objectief naar dit filmpje kijken.
Het enige wat ik zie is dat er hier een paard loopt, die in ieder geval om de pas gestoord wordt door zijn voorbrenger en dat er dus aan dit filmpje absoluut geen conclusies te verbinden zijn.
bigone schreef:Wat het meeste opvalt is het feit dat op toevallige wijze er geen filmpjes meer te vinden zijn, zelfs die van de kampioenskeuring van het KWPN is gemanipuleerd. En dat geeft te denken en niet in het voordeel van de verkoper.
NatasjavE schreef:En echt helemaal niemand heeft vanaf de zijlijn in het keuringstraject iets opgemerkt?
En dan bedoel ik niet het jurykorps.
Niemand heeft gezien dat ie een slag in het wiel had?
Ook de koper niet ten tijde van de keuring en de veiling?
Paard is 5 x in het openbaar aan het publiek getoond. 1e bezichtiging, 2 en 3e, kampioenskeuring en de veiling uiteraard.
En zeker op het straatje zou je zo iets moeten kunnen zien....ALS het op dat moment is te zien.
Ik denk dat welk filmpje je er ook bij pakt je niets zult zien wat je ook niet zag als je het dier in real life zag.
Waarmee ik niet wil zeggen dat er niet "gesjoemeld" is.
Dat weet ik echt niet. Wil ik ook ver weg van blijven.
janderegelaa schreef:1 en 5 hebben ook geen hanentred gezien...zeker geen hanentred zegt 1 zelfs.
kirri schreef:Wat er hier bij staat is dat het bij verschillende Johnson nakomelingen voorkomt ze geloven dat het genetisch is en dat ze nu opzoek zijn naar meer veulens vanuit Johnson.
Janine1990 schreef:Staat wel wat meer info in dat artikel dan ik tot dusverre op internet heb gelezen moet ik zeggen. Maar misschien heb ik wat artikelen van andere sites gemist.
Arabesk schreef:Als je het voordraven thuis "oefent " met een flinke zweep krijg je dit soort mal gedoe. Geen van die paarden loopt normaal. Allemaal super opgefokt. Met tuigpaarden flikken ze ook iets dergelijks. Twee weken opsluiten in een donker hok daar gaan zo mooi opgefokt van lopen op de show. .....
Sammie schreef:Het genetische component vind ik tot op heden vrij kansloos. Dat zou kunnen als je iets wil aantonen richting het KWPN en de goedkeuring van Johnson. Maar bon.. de rechtsgang is nog niet afgelopen, dus ben benieuwd in hoeverre ze dit gaan uitrollen.
listiglistje schreef:Sammie schreef:Het genetische component vind ik tot op heden vrij kansloos. Dat zou kunnen als je iets wil aantonen richting het KWPN en de goedkeuring van Johnson. Maar bon.. de rechtsgang is nog niet afgelopen, dus ben benieuwd in hoeverre ze dit gaan uitrollen.
Dat is idd kansloos als ze met "maar" 3 voorbeelden komen...
Johnson heeft echt super veel gedekt en nog steeds, dat wordt vast een soort Jazz en Gribaldi (> 4000 dekkingen).
Zeker na flink wat goede nakomelingen en hij loopt nu zelf met HP Internationaal in de kijker.
Tja dan zit er wel eens mindere bij... maar die heb je van iedere hengst.