Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:Dat snap ik, die ergernis herken ik wel en niet omdat ik ambities heb om hogerop te komen want die zijn er niet en regionaal kom ik meer dan behoorlijk mee, Ook tegen objectief gezien betere paarden. Maar het ergert mij dan nog meer dat je die dieren maar één seizoen ziet... Maximum 2.
Janine1990 schreef:Oké, helemaal verkeerd begrepen dus![]()
....vaak ook minder moeizaam dan bij een paard met een lagere hals aanzet en minder mooie hals-rug verbinding. Die paarden moet je natuurlijk echt in elkaar trekken. Dus dat vind ik wat lastig beoordelen.
daffie1986 schreef:Janine1990 schreef:Oké, helemaal verkeerd begrepen dus![]()
....vaak ook minder moeizaam dan bij een paard met een lagere hals aanzet en minder mooie hals-rug verbinding. Die paarden moet je natuurlijk echt in elkaar trekken. Dus dat vind ik wat lastig beoordelen.
Ik riep dat er nagenoeg geen goede gp paarden gefokt worden die een lange carrière aan zouden kunnen op hoog niveau.
Jouw opmerking over het in model moeten trekken schrik ik wel behoorlijk van. Dus omdat het paard dus niet goed gefokt is, is het maar normaal om het dier in model te moeten trekken? Misschien begrijp ik je verkeerd hoor, maar voor beide geld dat je dan toch echt je selectie eisen strenger moet maken en zulke paarden moet laten staan.
Electra63 schreef:Ik ook hoor
sympie schreef:Laat men standaard filmpjes maken van dit dressuur-geweld en die impressies met naam en plaats op youtube plaatsen eventueel zonder reactiemogelijkheid zodat de liefhebbers van fijne rijkunst niet meer wegkijken maar wel degelijk laten merken hier niet van gediend te zijn en het misbruik een halt toeroepen.