Man op scooter glijdt uit over paardenpoep

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Solmyrkvi

Re: Man op scooter glijdt uit over paardenpoep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 19:35

Als ik over een berg blaadjes, of wat modder uitglijd, baal ik natuurlijk, maarja, heeft met de tijd van het jaar te maken. Als ik over een berg paardenstront uitglijd had dat gewoon voorkomen kunnen worden en zitten mijn kleren onder de smerige paardenstront...

Ik hoop dat er elke ochtend iemand een hoopje hondenstront voor de deur van de mensen die hun paardenstront niet op ruimen laat liggen.

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:01

Mioux schreef:
Brainless schreef:

_O- _O- hoop toch niet dat dit de nieuwe trend word

Kom dit topic heel toevallig tegen, enne....wil het toch even kwijt: wij rijden inmiddels een jaar met een zak. Van paardenmestzak.nl. Weliswaar alleen in de binnenbak omdat we daar meteen de mest op moeten ruimen en die van ons niet alleen nogal veel schijt, maar er ook een spelletje van wist te maken toen ie doorkreeg dat we er dan af moesten. Weet niet waar ie het allemaal vandaan perste maar het lukte :+

En inderdaad, het ziet er niet uit, maar het werkt wél! Wennen was een eitje, nou hebben we een koele quarter die het niet uitmaakt wat we eraan/om hangen, dat scheelt wel een beetje. We kunnen er gewoon volop mee trainen, daarna zak leegschudden in de mestbak, na het rijden ff schoonspoelen en klaar. In het bos gebruiken we 'm niet omdat we vanaf stal af meteen het ruiterpad opgaan en er niet vanaf hoeven.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 17:51

Ik denk dat Fi het gigantisch op haar heupen zou krijgen met zo´n zak. Dat krijgt ze zo ook wel.....

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 18:00

Dan of afstappen of niet rijden op plekken waar officieel niet mag

lovecappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 19:09

Sababber schreef:
Ik geef les aan vmbo kinderen en die weten zelfs dat als een ander iets verkeerd doet dat jij het dan zelf niet hoeft te doen. Wij ruiters hebben last van andere weg gebruikers dus mogen wij de rest ook hinderen ondanks dat het niet hoeft?
Bijzondere denkwijze, verbeterde de wereld begin bij jezelf ruiters..

Tsss :') Alsof het helemaal raar is dat 'VMBO kinderen' ook iets weten. Ja dat komt natuurlijk niet vaak voor he, domme kinderen zijn ze ook. :roll:

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 20:06

purny schreef:
Wie had dat gedacht, van een hoop stront op de grond naar een vieze kont... npoep dan hondepoe

hahaha (sorry hoor!)

Ik ben van mening dat je gewoon de poep van je paard moet opruimen. Gewoon rekening houden met elkaar!

Echt erg dat er mensen zijn die zeggen 'had hij maar uit moeten kijken' of 'er zit toch een stuur op die scooter'. Ik zal bijna zeggen dat ik juist die mensen wel eens een flinke schuiver zou willen zien maken....