tassie schreef:Waren jullie erbij?? Vind het belachelijk dat er word geoordeeld door bokt op een foto reeks.
Oké het paard loopt met de kin op de borst, maar er zijn ook genoeg foto's waarbij die flink met zn straat in de lucht loopt.
Zoals hij zelf al zegt, ze kunnen je perfect en vreselijk laten overkomen. Misschien heeft de fotograaf alleen maar de slechtse foto's uitgezocht.
Ik zeg niet dat dit goed is wat doe doet. Maar als je paard strot irritant is op een wedstrijd krijg je nou eenmaal van deze foto's
Zullen we het oordelen lekker aan mensen overlaten die er voor betaald worden
Helemaal met je eens, ik vind altijd dat de beste stuurlui aan wal staan. En van een foto (echt een moment - mini moment opname, wel 1 hele sec) kan heel bokt beoordelen dat hij dit dier zwaar mishandeld.
Ook ik denk nee heel vriendelijk is het niet maar denk ook gelijk, wat deed hij hier en op de foto is niet te zien of hij even meer buiging vroeg en direct weer los liet.
Ik vind dat er in dit soort topics wel met meer respect naar andere mensen gepraat mag worden. Ik denk dat iedereen altijd zijn best doet met oog op paard welzijn!