Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
friendly schreef:En dat vind ik dan weer cru en onnodig. Ik vond en vind het ook een leuke combi maar aangezien wij daar niks over te zeggen hebben, hebben wij er maar mee te dealen. En ik zal niet zeggen dat Rath hem kapot gereden heeft, misschien ligt de grondslag daarvan wel bij Gal, misschien niet. Wie zal het bewijzen? Maar dit plaatje is gewoon misselijkmakend..

friendly schreef:Sommige opmerkingen erin zijn prima, maar er word nu wel gedaan alsof Gal een halfgod was met hem en ja het is een gewèldige combi (serieus) maar Rath is heus geen bar slechte ruiter die hem kapot heeft gemaakt. De waarheid daarin zal in het midden liggen.

Ayasha schreef:Nee hoor, ik kan me best voorstellen dat ie daar verdriet van gehad heeft. Maar om nu te doen alsof dat arme schaap groots onrecht is aan gedaan is weer het andere uiterste. Dat men Rath met de dood ging bedreigen om dat hij die knol ging rijden, dat Visser zo ongeveer het land uit is moeten vluchten..... Ik bedoel.... Kom op...
Klaas15; en Gals fanclub bedreigde Rath en co met de dood en wenste ze allerhande vreselijke dingen toe. Nu ook niet heilig gaan doen. Nederland was heus ook niet zo lief toen (en nu nog steeds niet trouwens maar goed.) Sterk staaltje: actie-reactie vrees ik.
Wilawander schreef:Heel jammer voor Totilas maar een goede keuze en hoop dat hij kan genieten van zijn welverdiende rust. Jammer dat Rath niet heeft kunnen laten zien wat ze konden. Maar zijn kans komt vast nog wel eens
billionache schreef:ingedebruijn schreef:Waarom mag Rath wel compleet afgezeken worden maar Gal is heilig. Wat een grap.
Amenvond daarnet ook nog dit terug op Facebook. Exacte weergave van mijn gevoel bij de hele situatie
[ Afbeelding ]
Totilas is en blijft een fenomenaal paard, en het is doodzonde dat we hem niet meer in de ring zullen zien. Maar het is zeker dat hij bij de fam. Rath een waardig en geweldig pensioen zal krijgen
zonde!
Het is pro Rath en anti Edward. Volgens het plaatje loopt UC te kort in de hals met een bloedende mond en wordt hij de hemel in geprezen. Toot loopt met een open verbinding (wel een paarse tong?? ) en hij wordt de grond in geboord.. dat is volgens de maker van het plaatje niet oke. 
Corine20 schreef:Wilawander schreef:Heel jammer voor Totilas maar een goede keuze en hoop dat hij kan genieten van zijn welverdiende rust. Jammer dat Rath niet heeft kunnen laten zien wat ze konden. Maar zijn kans komt vast nog wel eens
Die man verdient niet eens n 2e kans. Iemand die niet aanvoelt dat zijn paard niet zuiver loopt en denkt dat hij veel meer punten had verdient (terwijl de aanleuning slecht was) Daar heb ik weinig vertrouwen in. De aanspanning die Edward altijd optimaal had met Totilas, heeft Rath nooit voor elkaar kunnen krijgen. Dan raken pezen en spieren geïrriteerd, omdat ze onvoldoende en/of verkeerd aangespannen worden. Tel daar nog eens de zware belasting van de achterbenen bij vele dekkingen bij en je weet dat geen enkel paard dit ongeschonden had kunnen volbrengen. En maar blijven roepen dat ze altijd aan het belang van Totilas hebben gedacht. Dikke onzin!!! Ze hebben hem gewoon kapot gereden.
Caatje87 schreef:Ik snap het plaatje primaHet is pro Rath en anti Edward. Volgens het plaatje loopt UC te kort in de hals met een bloedende mond en wordt hij de hemel in geprezen. Toot loopt met een open verbinding (wel een paarse tong?? ) en hij wordt de grond in geboord.. dat is volgens de maker van het plaatje niet oke.

billionache schreef:Caatje87 schreef:Ik snap het plaatje primaHet is pro Rath en anti Edward. Volgens het plaatje loopt UC te kort in de hals met een bloedende mond en wordt hij de hemel in geprezen. Toot loopt met een open verbinding (wel een paarse tong?? ) en hij wordt de grond in geboord.. dat is volgens de maker van het plaatje niet oke.
En dat is dus helemaal NIET wat men bedoelt met het plaatje
Dit is geen pro Rath of anti Gal plaatje. Dit plaatje probeert helemaal niemand de hemel in te prijzen. Het geeft enkel weer wat er dezer dagen allemaal gebeurt, nl dat Rath niets goed lijkt te kunnen doen en de boosdoener is. Als Toot met een blessure de ring in komt is iedereen verontwaardigt want 'oh geld is duidelijker belangrijker dan de welzijn van het dier'. Maar als Gal de ring wordt uitgestuurd met een gelijkaardig iets (UC was dan niet geblesseerd maar wel een bloedende/blauwe tong en duidelijk volledig onder stress) stromen de steunbetuigingen ineens toe, kan hij er niets aan doen, is het een topkerel, enzovoort.
billionache schreef:Caatje87 schreef:Ik snap het plaatje primaHet is pro Rath en anti Edward. Volgens het plaatje loopt UC te kort in de hals met een bloedende mond en wordt hij de hemel in geprezen. Toot loopt met een open verbinding (wel een paarse tong?? ) en hij wordt de grond in geboord.. dat is volgens de maker van het plaatje niet oke.
En dat is dus helemaal NIET wat men bedoelt met het plaatje
Dit is geen pro Rath of anti Gal plaatje. Dit plaatje probeert helemaal niemand de hemel in te prijzen. Het geeft enkel weer wat er dezer dagen allemaal gebeurt, nl dat Rath niets goed lijkt te kunnen doen en de boosdoener is. Als Toot met een blessure de ring in komt is iedereen verontwaardigt want 'oh geld is duidelijker belangrijker dan de welzijn van het dier'. Maar als Gal de ring wordt uitgestuurd met een gelijkaardig iets (UC was dan niet geblesseerd maar wel een bloedende/blauwe tong en duidelijk volledig onder stress) stromen de steunbetuigingen ineens toe, kan hij er niets aan doen, is het een topkerel, enzovoort.