Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janderegelaa schreef:Nina_love schreef:En ik ben wel eens benieuwd wie hier daadwerkelijk een paard heeft dat slechter geworden is van de High laser therapy, dry needling en of de ibuprofen variant van Dhr van Dokkum.
Gezien al deze reacties zullen het er veel moeten zijn, verras me. Volgens mij zijn er enkel succesverhalen.
Daar ben ik inderdaad ook wel heel erg benieuwd naar.
Omdat ik hem zakelijk ken maakt deze situatie mij er wel heel erg bewust van hoe erg iets of iemand gedemoniseerd kan worden zonder dat je het hele verhaal kent. En daar heb ik mijzelf in het verleden ook wel schuldig aan gemaakt. Een wijze les.
ohjajoh6 schreef:Ik heb over het geen dierenarts zijn en toch een kliniek hebben geen oordeel, want ik weet niet van de hoed of de rand.
Maar; Ik denk dat hij met het Ibuprofen verhaal niet crimineler is geweest dan de gemiddelde medicijnen fabrikant, om maar een paar humane medicijnen te noemen die letterlijk omgepakt zijn en voor zelfs het 10 voudige aan prijzen, als paarden medicijn worden verkocht, zoals de pergolide - prascend en de omeprazole, als meest duidelijke voorbeelden...
listiglistje schreef:alles kost het veelvoudige als er paard op staatmaar wel dezelfde samenstelling
Ibbel schreef:En dáárom is bochtjes afsnijden en een middel verkopen dat níet getest is, een economisch delict. Behalve dat je je klanten potentieel in gevaar brengt, benadeel je anderen op een illegale manier.
Relaxed schreef:Hinke, ik heb nooit een paard door hem laten behandelen en dat heb ik ook nergens gezegd. Ik ken hem als persoon en als jurylid en alleen daardoor zou ik al nooit naar hem toegaan. Hij IS geen dierenarts en hij wekt wel die suggestie, dat klopt niet. Verder ken ik zowel goede als ook slechte resultaten vanuit zijn 'kliniek'
Boras schreef:Ook deze man moet zich aan de algemeen geldende regels houden.
Of hij veel kennis heeft, zijn behandelingen baat hebben en dat het een prettig heerschap is of niet is allemaal niet relevant.
Hij is te ver gegaan en teruggefloten. Prima.
Naath86 schreef:Toevallig kwam een vriendin van mij hem vorige week nog tegen op concours en hij heeft wel degelijk een groene slang op zijn auto, wat naar mijn idee het teken is dat je dierenarts bent en in dit geval dus zeker wel voor misleiding zorgt.