kimmie261 schreef:en al die katten die willens en wetens tuinen ingaan om te moorden?? wat is hier zo anders aan??
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Froukje schreef:kimmie261 schreef:brrr Froukje... dat was 1 van mijn grote angsten toen ik puppies had,ze te verkopen aan mensen die zo over honden denken...
Jij vind het dus normaal als je honden zonder enige aanleiding mensen grijpen die je erf oplopen om wat voor reden dan ook?
Ayasha schreef:en waarom moet die asshole dan niet dood en de hond wel?
Want dat is de vraag waar Kimmie al heel de tijd antwoord op probeert te krijgen maar waar iedereen omheen l*lt.
peer2005 schreef:Niet om het een of ander hoor, maar als jouw hond iemand aan flarden scheurt, ook al is dit op je eigen terrein!!! zelfs bv een inbreker, dan ben jij als eigenaar nog steeds aansprakelijk. Misschien handig om te weten

Peterina schreef:een dier die dood uit zelf verdediging is iets heel anders dan eentje die aanvalt om te doden.
Ayasha schreef:en waarom moet die asshole dan niet dood en de hond wel?
Want dat is de vraag waar Kimmie al heel de tijd antwoord op probeert te krijgen maar waar iedereen omheen l*lt.
Tobbes schreef:Ayasha schreef:en waarom moet die asshole dan niet dood en de hond wel?
Als je zoveel last hebt van katten in je tuin dan zet je toch gewoon een val in je tuin of schakel je ongedierte verdelger in? Probleem opgelost.
Chasey schreef:GenerationR, trek het je niet zo aan. De goede moeten het altijd onder de kwade vergelden.
Laat het los!
Ik heb een Duitse Herder. Hoeveel mensen denken dat het een moordmachine is, is niet meer op 1 hand te tellen. Ook niet op 2. Maar IK weet dat het een schat van een hond is. Die ik onder controle heb.
Wat de rest van de wereld van mijn hond vind, is hun probleem. Niet de mijne.
Mensen moeten gewoon eens stoppen zich alles persoonlijk aan te trekken, dan ben je al van een hoop gezeik af.
Tobbes schreef:Ayasha schreef:en waarom moet die asshole dan niet dood en de hond wel?
Als je zoveel last hebt van katten in je tuin dan zet je toch gewoon een val in je tuin of schakel je ongedierte verdelger in? Probleem opgelost.
(en nee, die staffords eten de jack niet op. Integendeel, ze gaan liggen voor de jack omdat ze wel door lijken te hebben dat jackie nie zo stevig is als zij zelf en dus ietsje minder ruw kan spelen zonder gekwetst te raken.)
Palmera schreef:Tobbes schreef:Als je zoveel last hebt van katten in je tuin dan zet je toch gewoon een val in je tuin of schakel je ongedierte verdelger in? Probleem opgelost.
En vervolgens vallen we met zijn allen massaal over de kattenhaters....
ben alleen dat gezeur nogal zat
peer2005 schreef:Niet om het een of ander hoor, maar als jouw hond iemand aan flarden scheurt, ook al is dit op je eigen terrein!!! zelfs bv een inbreker, dan ben jij als eigenaar nog steeds aansprakelijk. Misschien handig om te weten
Chasey schreef:GenerationR, trek het je niet zo aan. De goede moeten het altijd onder de kwade vergelden.
Laat het los!
Ik heb een Duitse Herder. Hoeveel mensen denken dat het een moordmachine is, is niet meer op 1 hand te tellen. Ook niet op 2. Maar IK weet dat het een schat van een hond is. Die ik onder controle heb.
Wat de rest van de wereld van mijn hond vindt, is hun probleem. Niet de mijne.
Mensen moeten gewoon eens stoppen zich alles persoonlijk aan te trekken, dan ben je al van een hoop gezeik af.
Bowen schreef:peer2005 schreef:Niet om het een of ander hoor, maar als jouw hond iemand aan flarden scheurt, ook al is dit op je eigen terrein!!! zelfs bv een inbreker, dan ben jij als eigenaar nog steeds aansprakelijk. Misschien handig om te weten
Iemand die bij mij inbreekt is barking mad. Het is overduidelijk dat die grote hond daar loopt en hij maakt zichzelf goed kenbaar.
Hij is er ook vooral om te zorgen dat inbrekers e.d. zeggen, we zoeken wel een andere plek, dit is te lastig. Het is namelijk al lastig om op het terrein te komen, dan ook nog in de ruimte waar de hond kan komen, het is erop gericht om te vertragen en af te schrikken. Zelfs zonder hond is er geen sprake van snel erin en eruit zonder al teveel pakkans.
Het terrein is ook officieel verboden toegang.
eldango schreef:Chasey schreef:En als je dat van je hond weet, dan kun je daar rekening mee houden!
Ik kan daarom niet met mijn verstand bij dat mensen het risico willen lopen dat deze bijt en dan ingeslapen moet worden.
).Froukje schreef:Ik geef het op hier, de helft wordt niet of verkeerd gelezen.
Nogmaals heel sneu voor eigenaar en de pony's, en ik ben blij dat eigenaar van de hond haar verantwoordelijkheid heeft genomen zodat dit soort dingen met betreffende hond niet weer gebeurd.