Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janderegelaa schreef:Jawel hoor, zowel voor als achter de schermenAilill schreef:Carl rijdt al heel wat jaren mee, was in 92 de jongste ruiter die ooit deelnam aan de Olympische spelen, heeft enorm veel paarden naar de GP gereden en is de kracht achter Charlotte (een goede trainer zorgt ervoor dat zijn pupillen beter worden dan zichzelf). Daarnaast is Carl een enorm vriendelijke ruiter, je zal hem nooit zien trekken, plukken of schoppen.
Dan ben jij in 2014 niet op de HK in Den Bosch geweest want wat hij daar liet zien was af en toe om te schrikken.
Electra63 schreef:@Ailil
jij laat wel erg graag en vaak in topics doorschemeren, dat je Carl kent.![]()
Nadeel is dan wel, dat je ook niet altijd objectief bent, maar dat is je dan vergeven.
Ailill schreef:janderegelaa schreef:Jawel hoor, zowel voor als achter de schermenDan ben jij in 2014 niet op de HK in Den Bosch geweest want wat hij daar liet zien was af en toe om te schrikken.
janderegelaa schreef:Ailill schreef:Dan moet je niet beweren dan het zo'n vriendelijke ruiter is voor het paard want zowat de hele tribune sprak er schande van. Maar toen was jij zeker "achter de schermen"
Ailill schreef:R12312 schreef:Ailil heeft duidelijk een ander referentiekader mbt vriendelijk.
Klopt, zeker ten opzichte van Adelinde en Carl
janderegelaa schreef:Ailill schreef:Klopt, zeker ten opzichte van Adelinde en Carl
Ik kan er ook niets aan doen dat je vriendje trekt, rukt en schopt. Hij is geen haar beter dan Adelinde daarin.
En idd als je niet tegen kritiek kunt is een discussie met jou niet zinnig. Functioneel is het nooit.
Bambolina schreef:oei, sorry bokt, het was maar een grapje. Ik zit al op m'n handen sinds het begin van dit topic. Op pagina 1 gaat het al twee keer mis. Parcival is ook niet de eerste de beste dus ging er vanuit dat de dressuurexperts hier in het topic er wel kom konden grinniken. Excuses.
Maar om dan maar gelijk even mijn '2 cents' te geven; Ik vind het niet schokkend, maar wel sneu voor Adelinde. Vooral de manier waarop. Ben ook geen fan van haar rijstijl maar ze heeft enorm veel bereikt met dat dier. Ben wel heel benieuwd hoe ze het met een ander dier zou doen.
xMercury schreef:Ik denk niet dat iemand dit uit kan leggen, soms plaatsen mensen een bericht die nergens over gaat, enkel om iemand in een kwaad daglicht te stellenHeel jammer voor Adelinde en ik snap best dat ze zich even aan de kant gezet voelt, maar ja Parzival wordt inderdaad oud en er groeien nou eenmaal betere combinaties.
Kan iemand mij uitleggen waarom Carl zo'n onvriendelijke ruiter was op het HK dat het publiek er schande van sprak? Ik heb dat echt helemaal gemist geloof ik....
Mousmous schreef:Dan houd je het er toch op dat Carl doorgaans een fijne ruiter is en niets menselijks hem vreemd is, en dus ook een misser kan maken? Was dat op Everdale op de HK?
Ailill schreef:xMercury schreef:Ik denk niet dat iemand dit uit kan leggen, soms plaatsen mensen een bericht die nergens over gaat, enkel om iemand in een kwaad daglicht te stellenHeel jammer voor Adelinde en ik snap best dat ze zich even aan de kant gezet voelt, maar ja Parzival wordt inderdaad oud en er groeien nou eenmaal betere combinaties.
Kan iemand mij uitleggen waarom Carl zo'n onvriendelijke ruiter was op het HK dat het publiek er schande van sprak? Ik heb dat echt helemaal gemist geloof ik....