UhNee schreef:De seksuele voorkeur heeft er weinig mee te maken?Tuurlijk wel, dat heeft er júist mee te maken. Als hij die voorkeur niet had had hij waarschijnlijk nooit dat paard verkracht of er maar ünerhaupt overna gedacht. Ik denk dat het eerder een gevalletje is niet weten wat de gevolgen van deze actie zijn, en het niet in kunnen houden van zijn driften.
Ja he he.. Maar dat hij het doet is niet 'omdat het zijn seksuele voorkeur is'. Tussen willen en doen zit een groot verschil. Overigens, kind is 17, geen klein kind. Behalve als hij een zeer laag iq heeft, weet hij echt wel wat de gevolgen zijn.

Kinke schreef:Zucht….dus iedereen kan zijn driften beheersen? De reden is niet een tekort aan respect maar een voorkeur voor seks met paarden blijkbaar.
Nee, er zit meer achter. Als jij respect hebt voor de wet, voor dieren, en andermans eigendommen, doe je het namelijk niet. Ik vind jouw redenering bizar. Alsof het normaal is, om maar te doen wat je wilt.
Tuurlijk wel, dat heeft er júist mee te maken. Als hij die voorkeur niet had had hij waarschijnlijk nooit dat paard verkracht of er maar ünerhaupt overna gedacht. Ik denk dat het eerder een gevalletje is niet weten wat de gevolgen van deze actie zijn, en het niet in kunnen houden van zijn driften.
Geryon