Man breekt been tijdens poging tot seks met paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Man breekt been tijdens poging tot seks met paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 11:05

Ik heb op zich geen problemen met pedofilie, al zou ik het niet fijn vinden om met mijn kindje naast één te wonen, dus in zeker opzicht toch wel een soort oordeel.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 11:08

Dat is dan weer een eigen gevoel...
En niet omdat het schadelijk is voor je kind.

Ik pik je dr wel steeds tussenuit Tien :') sorry.

En als iemand aan mijn paard zou zitten zonder toestemming, accepteer ik dat niet.
Ongeacht of het poetsen is of seks.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 15:08

Jolliegirl schreef:
Qua gevoel denk ik hetzelfde als kbk. T kan gewoon niet.

Maar als ik verder ga denken en mn eigen gevoel opzij zet... Is t gewoon zo hypocriet als t maar wezen kan.

Wel de arm van de veearts erin..
Omdat wij als eigenaar een lief veulentje willen.
Als t ff nodig is nieten we de merrie ook nog eens dicht van achteren ( ja dat gebeurt veel!)
En t paard staat vaak vast in een opvoelbox en kan dus niets.

Maar een piemel van een opgewonden man mag er niet in...
Terwijl een paard dan nog kan trappen/wegdraaien/bokke

om het even heel cru te zeggen
bij KI gaat enkel het scannen rectaal met zoals jullie zeggen " arm van de DA tot de oksel erin " ..bij koliek trouwens ook ..
insimineren gaat met een fijne pipet , glijmiddel via de vagina en ENKEL als de merrie hengstig is
vermoed dat deze kerels niet eerst de merries scannen op hengstigheid ?

nee het paard zal van deze kerel weinig last ondervinden maar het om die reden goed vinden :n

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 15:21

Paard zal van insemineren/opvoelen weinig last hebben...
Om het om die reden maar goed te vinden?

Ik zeg nergens dat ik het goed vind namelijk ;)
Ik geef alleen aan dat er hypocriet gedacht word.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 15:34

Eindelijk karma *\o/*

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 15:37

vind tussen seksuele handelingen en medische handelingen wel een verschil zitten ..
mond op mond bij reanimeren is toch ook geen tongzoenactie , bij de gynaecoloog denk je toch ook niet aan seksuele handelingen en de DA die mijn merries opvoelt daar heb ik ook geen vunzige gedachten bij

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 15:39

besita schreef:
vind tussen seksuele handelingen en medische handelingen wel een verschil zitten ..
mond op mond bij reanimeren is toch ook geen tongzoenactie , bij de gynaecoloog denk je toch ook niet aan seksuele handelingen en de DA die mijn merries opvoelt daar heb ik ook geen vunzige gedachten bij

Ik kies er zelf voor om met de benen wijdt te gaan bij de gyn; voor een paard blijft het in weze ongevraagd onzedelijk betasten: maakt voor het paard niet uit of het om een medische behandeling gaat of een hitsige man.
Ik moet ook de piemel van mijn pony controleren en schoonmaken: maar of ik er nou aan zit of een hitsige vrouw... Dat is mijn pony om het even; de intentie zal hem niets uitmaken.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 15:40

vuurneon schreef:
besita schreef:

Ik kies er zelf voor om met de benen wijdt te gaan bij de gyn; voor een paard blijft het in weze ongevraagd onzedelijk betasten: maakt voor het paard niet uit of het om een medische behandeling gaat of een hitsige man.
Ik moet ook de piemel van mijn pony controleren en schoonmaken: maar of ik er nou aan zit of een hitsige vrouw... Dat is mijn pony om het even; de intentie zal hem niets uitmaken.

Dit dus.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 15:47

En ongeacht de intentie, is het vaak niet fijn voor een paard. Punt.

Het is natuurlijk de grootste bullshit om met het 1 het ander goed te praten he. Normaal wordt je aangevallen op bokt als je zo redeneert. Heel apart.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 15:48

Ik zie niemand het goed praten om ongeoorloofd aan het paard van een ander te zitten :?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 15:50

Nee, om een paard te neuken.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 15:51

vuurneon schreef:
Ik zie niemand het goed praten om ongeoorloofd aan het paard van een ander te zitten :?

Ik ook niet.

Dit is juist het hele punt....

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 15:57

Geryon schreef:

Dan lees je het wel erg verkeerd. Ook dat wordt niet goed gepraat.

Enige waar het om gaat dat het apart is om het erg voor de merrie te vinden dat een man de piemel er in hangt of zeg een vrouw onder een hengst, maar het is normaal om een merrie op te voelen en de piemel van de ruin goed schoon te maken en op jacht te gaan naar de boon. Terwijl het voor het paard geen verschil maakt of ik nou de piemel vast heb of die hitsige meid. Maar als iemand met een hitsige gedachten velletjes van zijn piemel af gaat trekken is het erg voor de pony, doe ik het is het oke en niet erg voor de pony: maakt voor de pony zelf geen hol uit wie het doet.

Voor de eigenaren is het wél heel erg. Dat is een ander verhaal.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 16-06-15 15:59, in het totaal 3 keer bewerkt

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 15:57

Geryon schreef:

Dat word ook nergens goedgepraat?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:15

Nou, wat willen jullie dan bereiken met het tig keer vertellen dat het niet om de intentie gaat? Dat er ook handen en armen in gaan? Dat het raar en hypocriet is om het erg te vinden dat een man seks heeft met een paard? Betekent dat niet hetzelfde als dat je het niet erg zou moeten vinden? En dat het 'niet erg' is voor een paard? Wat in hemelsnaam daar de bedoeling van dan?

Daarbij het wordt wel degelijk goedgepraat door verschillende mensen!

En als laatste, het is niet raar om het apart te vinden als een hitsige vrouw aan de lul van een paard gaat zitten, en het niet apart als iemand het doet die het alleen doet voor het schoonmaken. Want wij zijn mensen. We denken deels vanuit emotie en vooral om iets dat maatschappelijk niet geaccepteerd is.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:20

Dat zeg ik toch ook :')

Rationeel maakt het voor het paard niets uit, het is de emotie voor ons als mens. Voor mijn paard is het net zo erg om door die hitsige vrouw betast te worden dan door mij = rationeel bekeken. Mijn emotie erbij hoeft daarmee niet in lijn te zijn.

Maarre goedpraten? Waar zie je dat? Kan best zijn dat ik dat zelf gemist heb natuurlijk.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:27

Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Wat heeft de hand van de dierenarts ermee te maken? Wat boeit het dat de intentie voor je paard niet uit maakt?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:29

Antwoord geef je zelf al: intentie boeit voor het paard niet.

Rationeel is het gek dat wij het erg vinden dat een man of vrouw seks met zijn/haar paard heeft voor dat paard in kwestie, maar het oke vinden voor het paard als de dierenarts de boel komt betasten omdat er zo nodig een veulentje moeten komen voor ons. Dus let wel, emotie er buiten gelaten.

Al vermoed ik wel dat een hitsige hengst er niet zoveel moeite mee zal hebben met een hitsige mevrouw :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:36

Ja maar vuurneon, wat doet het ertoe dat de intentie het paard niet boeit?

En wat doet het ertoe dat het hypocriet of gek is? Wat wil je daarmee zeggen, dat we eigenlijk niet zo zouden moeten denken? Dat betekent wel dégelijk dat je seks met een paard goed praat. Immers vinden we het ook goed dat de dierenarts zijn hand erin doet, en intentie boeit niet, right?
Laatst bijgewerkt door Geryon op 16-06-15 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:37

...en dus vind ik vele uitspraken en verwensingen richting die man hypocriet en soms overdreven, en dit verbieden zou dus niet hoeven. Ik praat seks met een paard niet goed, maar dieren ophokken ook niet.
Laatst bijgewerkt door Sheran op 16-06-15 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:38

Nee dat is niet goed praten :n

Ik vind namelijk al dat onzedelijk betasten van de dierenarts voor ons eigen gewin ook niet fijn voor een paard. Ik vind beide voor een paard even vervelend; juist omdat de intentie voor het paard niets uitmaakt.
(Of juist niet vervelend; zijn ook ruinen die het fijn vinden als je aan de piel zit :+ )

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:40

Vinden dat seks met paarden niet verboden hoeft te worden, ís toch hetzelfde als seks met dieren oké vinden of ben ik nou gek?!?!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:42

Sorry, maar jullie gedachtegang klopt van geen kant.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:43

Dat jij het er niet mee eens bent, hoeft niet te zeggen dat onze gedachtengang niet correct is natuurlijk.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:44

Geryon schreef:
Vinden dat seks met paarden niet verboden hoeft te worden, ís toch hetzelfde als seks met dieren oké vinden of ben ik nou gek?!?!

Is niet hetzelfde: ik vind roken ook niet oké, maar het hoeft niet verboden te worden van mij. Seks met dieren vind ik ook niet oke