Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Qua gevoel denk ik hetzelfde als kbk. T kan gewoon niet.
Maar als ik verder ga denken en mn eigen gevoel opzij zet... Is t gewoon zo hypocriet als t maar wezen kan.
Wel de arm van de veearts erin..
Omdat wij als eigenaar een lief veulentje willen.
Als t ff nodig is nieten we de merrie ook nog eens dicht van achteren ( ja dat gebeurt veel!)
En t paard staat vaak vast in een opvoelbox en kan dus niets.
Maar een piemel van een opgewonden man mag er niet in...
Terwijl een paard dan nog kan trappen/wegdraaien/bokke
besita schreef:vind tussen seksuele handelingen en medische handelingen wel een verschil zitten ..
mond op mond bij reanimeren is toch ook geen tongzoenactie , bij de gynaecoloog denk je toch ook niet aan seksuele handelingen en de DA die mijn merries opvoelt daar heb ik ook geen vunzige gedachten bij
vuurneon schreef:besita schreef:vind tussen seksuele handelingen en medische handelingen wel een verschil zitten ..
mond op mond bij reanimeren is toch ook geen tongzoenactie , bij de gynaecoloog denk je toch ook niet aan seksuele handelingen en de DA die mijn merries opvoelt daar heb ik ook geen vunzige gedachten bij
Ik kies er zelf voor om met de benen wijdt te gaan bij de gyn; voor een paard blijft het in weze ongevraagd onzedelijk betasten: maakt voor het paard niet uit of het om een medische behandeling gaat of een hitsige man.
Ik moet ook de piemel van mijn pony controleren en schoonmaken: maar of ik er nou aan zit of een hitsige vrouw... Dat is mijn pony om het even; de intentie zal hem niets uitmaken.
Geryon schreef:Nee, om een paard te neuken.
)