Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caesar schreef:Zucht... nogmaals. Ik geef het meisje helemaal nergens de schuld. Ik trek mijn twijfels bij het verhaal. Maar ik zal me niet meer mengen in de discussie... ik hoop oprecht dat de mannen die ooit in een valstrik van de Door mij benoemde types nooit jullie zoons zullen zijn en direct bestempeld worden als dat jullie doen in dit topic.
Arc_En_Ciel schreef:Caesar schreef:Tja ik weet niet... ik vind dit zo'n gevalletje apart. Zeker als ik lees van die smsjes... als je iets niet wilt ga je geen 113 smsjes versturen. De meiden van 15 van tegenwoordig zijn aardig vroeg met bepaalde dingen en ondanks dat de instructeur fout zat vind ik een verkrachter op basis van dit artikel wel ver gaan.
Sorry maar om te zeggen dat het meisje het zelf heeft opgezocht.. Dat vind ik heel erg ver gaan. En 'meiden van 15'? Sommige meiden van 15 ja, zeker niet allemaal. Ik vraag me af of sommigen van jullie wel weten dat advocaten van verdachten in dit soort zaken vaak doen alsof het meisje het zelf allemaal doet. Zo triest dat sommige mensen vinden dat het de schuld is van 'de hitsige puber' terwijl de puber misschien wel helemaal niet zo hitsig is als de volwassen man(!) die smerige dingen met de puber heeft gedaan, wil laten denken.
Bijna geen enkele meid vindt een oude instructeur interessant hoor, voordat jullie dat denken. Meiden van 15 vallen op jonge jongens, niet op smerige oude zakken.
Caesar schreef:Zucht... nogmaals. Ik geef het meisje helemaal nergens de schuld. Ik trek mijn twijfels bij het verhaal. Maar ik zal me niet meer mengen in de discussie... ik hoop oprecht dat de mannen die ooit in een valstrik van de Door mij benoemde types nooit jullie zoons zullen zijn en direct bestempeld worden als dat jullie doen in dit topic.
DDDara schreef:Ik vind de man in kwestie zeker een pedofiel, en je mag hier ook zeker van verkrachting en aanranding spreken!