Van Grunsven sluit achtste Spelen niet uit *update*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karijn

Re: Van Grunsven sluit achtste Spelen niet uit *update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 11:52

Ik zou het bijzonder gaaf vinden als ze in Rio meedoet, puur omdat ze fantastisch kan rijden. Dan zou de dressuursport weer wat emotie met zich meebrengen want als ik nu kijk, word ik er niet meer zo warm van. Niet omdat ik de combinaties nu niks vind (zeker niet) maar puur omdat de spanning/emotie er niet meer is voor mij. Ik moet een brok in mijn keel krijgen als ik kijk. Dat is voor mij spanning en emotie en maakt het voor mij een genot om te kijken. Ik kreeg van de kür van Anky in Londen een hele grote brok in mijn keel en ja, ik vond het haar beste kür ooit. Dat het AD zegt dat Anky zegt dat ze de punten niet kreeg omdat ze al zolang een combi was met Salinero slaat als een tang op een varken, want dan zou dan ook inmiddels toegepast moeten worden op Charlotte en Valegro. Echter, die klimmen nog steeds in de punten dus ik geloof niet dat Anky dat zo zwartwit heeft gezegd. Anyway, de waarheid ligt dan ergens in het midden.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 13:21

ohjajoh6 schreef:
Oh wow , wat lees ik nou over cortisol in dat artikel? Bonfire had toch cushing? Sorry als ik dit niet zeggen mag, maar dat was nu echt het eerste dat er door mijn hoofd schoot...

Bonfire was 30.... Een groot deel van de bejaarde paarden heeft cushings... Lang niet iedere eigenaar laat het echter testen...

Ik vond Anky daar ook een hele fijne proef neerzetten en ook ik vond hen ondergewaardeerd. Salinero oogde heel ontspannen en vond het er vriendelijk uit zien. Niet dat spectakel rijden, gewoon fijn. (vind Parcival er echt minder gelukkig en fijn bij lopen dan Salinero daar deed)

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 20:51

@debbieW voor mij niets meer dan respect voor t feit dat ze toegeeft dat ze banging is

echter denk ik wel dat Anky nog beter (had kunnen) kan presteren zonder die bangigheid ken je nagaan hoe goed en groot ze is echt n wereld mens vind ik t

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 21:15

Ik zou het geweldig vinden, Anky weer in de ring te zien! Met wie/wat dan ook.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 12:18

Getup schreef:
Ik zou het geweldig vinden, Anky weer in de ring te zien! Met wie/wat dan ook.

ik ook en gelukkig nog veel meer mensen :)