Totilas' comeback komt eraan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 09:51

easygoing schreef:
Ayasha schreef:
Dat beweer ik ook niet. Ik zeg enkel dat die carrière amper waardeloos te noemen is. ;) Wel blijven opletten he.

Ik zeg ook niet dat zijn carrière waardeloos is , jij dus ook even blijven opletten ;).
Maar wat ik wel zeg is dat zijn carrière nou ook weer niet geweldig is.
Heel eerlijk kon ik (en ik denk nog vele met mij) zijn naam niet voordat Totilas naar hem toe ging dus echt veel indruk heeft hij nou ook weer niet gemaakt.

Nee nog steeds jij, degene waarop ik reageerde zei dat nl wel. Had iemand gezegd dat de carrière niet je-van-het is zoals jij nu doet dan is dat een mening maar de persoon waar ik tegen in ging zei ronduit dat ie waardeloos was. ;)
Ik kende hem wel. :) Maar goed, ik ken wel meer namen die of al vergeten zijn of waar men nooit aandacht aan besteed heeft ondanks dat het echt geen verkeerde ruiters zijn. :) Maar goed, dat heeft ook andere redenen die veel te ver off topic zijn. Maar dit laatste is dus niet bedoelt als oordeel naar jou toe. :)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 14:06

easygoing schreef:
Daarmee heeft hij nog steeds geen carrière zoals de echte toppers der aarde

Vind ik ook. Ik had voorheen nog nooit van Rath gehoord.

denbine

Re: Totilas' comeback komt eraan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 17:53

Rath is toch echt geen onbekende :)

Wat ik lees en zie van Danonchen ziet er goed uit !

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 18:13

Hij heeft vanmiddag de inter I gewonnen met Danonchen met iets van 76 procent en een hele goede proef. Dus rijden kan hij (inmiddels) wel een aardig stukje. Ik hoop dat Totilas binnenkort weer schittert in de ring met een MAR die inmiddels weet hoe hij hem het beste rond kan sturen. Wat dat betreft heeft Sjef hem aardig wat bijgeleerd.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 08:30

denbine schreef:
Rath is toch echt geen onbekende :)

Wat ik lees en zie van Danonchen ziet er goed uit !

En zijn moeder al helemaal niet... :)
Maar als je logisch nadenkt kan je zelf wel bedenken dat PS er ook geen B ruiter die het een keer wil proberen op Totilas zou laten. Sportrechten waren te koop maar hij zal vast wel bekeken hebben of de koper hem ook daadwerkelijk wat zou kunnen opleveren aan reclame. :)
Dikke pech dat Totilas medisch wat pech heeft. :) (En Rath is ook niet gespaard gebleven + nog vader geworden in tussentijd.) Maar de keren dat ie liep, liep ie absoluut niet slecht.

denbine

Re: Totilas' comeback komt eraan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 09:34

Helemaal mee eens.......denk dat PS niets doet zonder er zelf beter van te worden.
En Matthias en toot gewoon dikke pech hebben gehad