Ik denk dat je de zwarte over een paar jaar niet meer terug herkent.Volgens mij lieten zie die excellente stap niet voor niets niet zien...
vonneke schreef:Ik denk dat je de zwarte over een paar jaar niet meer terug herkent.Volgens mij lieten zie die excellente stap niet voor niets niet zien...Hoe bedoel je?Waarom wordt deze aan de hand voorgesteld?
Eefjahh schreef:En ik zit hier met de eigenaar van Ulysses diehard te streamed aan de keukentafel, I love my job
Glitch schreef:Inderdaad... prijzen ze 'm aan om zijn fantastische stap. Wordt die niet eens getoond je kon hem de baan uit zien stappen de laatste paar seconden
Corelli schreef:vonneke schreef:Ik denk dat je de zwarte over een paar jaar niet meer terug herkent.Volgens mij lieten zie die excellente stap niet voor niets niet zien...Hoe bedoel je?Waarom wordt deze aan de hand voorgesteld? ja inderdaad? hij is toch zadelmak!
Airborn schreef:[naam], daar kon ik zo snel echt niets uit opmakenik zat er echt op te wachten hihi. Het was in ieder geval niet zo excellent dat het op viel
Ik heb nog wel een hobbelpaard dat deze man mag verkopen op de Koningsdagmarkt maandag denk dat ik er dan wel een record prijs voor krijg.Zou deze wel hel graag onder het zadel zien.