Ayasha schreef:Ik meen dat zij juist hulp gevraagd hadden maar Gal dat "niet aan kon".
Ik meen mij dat ook te herinneren.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Fritsie is Undercover
Maar ze plaatsen idd regelmatig filmpjes online van verschillende paarden die buiten staaninderdaad wel in de beenbeschermers rondom maar goed daar geef ik ze geen ongelijk in.
janderegelaa schreef:R12312 schreef:
Dan is hij dus niet gevraagd.
R12312 schreef:Heleennn schreef:ze zelfs de hoefsmid mochten houden maar dat wilden ze absoluut niet.
Ik zou graag een link willen vinden waarin dit wordt gezegd, want ik kan dat mij niet herinneren en ook niet terugvinden.
Abacab schreef:Is het woord van Rob zelf.
Zo achteraf zijn Ed en Toot misschien nog wel het beste uit de strijd gekomen.
De Vissertjes hebben hun winst gepakt maar zijn hun vaderland ontvlucht en leven als bannelingen op het grote eiland.
PaulS is heel veel centjes kwijt en gaat dat nooit meer terugverdienen.
MAR blijft zijn hele leven dat jongetje dat het beste paard ter wereld mocht rijden maar er niets van bakte.
Oma Linsenhof en opa Rath hebben een dodelijke deuk in hun ego opgelopen en worden door niemand ooit nog serieus genomen.
Toot wordt vertroeteld met lekkere hapjes en mag iedere dag op het fantoom (wat wil een man nog meer![]()
Gal rijdt met verschillende paarden mee in de top en heeft eindelijk eigen auto kunnen kopen.