Britt Dekker betrapt paardenmisbruiker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mioux

Re: Britt Dekker betrapt paardenmisbruiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:20

Echt benieuwd als anky zoiets zei :) Zou ze dat dan ook doen voor publiciteit ? Vind echt heel erg apart...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:24

T is hier dichtbij en t was bij een weide gebeurt waarbij de pony samen stond met 2 shetters.
Ik hoop dat t met de pony goed gaat, en dat de man met zijn tengels ervan af is gebleven

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:24

Oh, serieus :') Waarom wordt bij alle onderwerpen Anky er nou weer bij gehaald, 't arme mens heeft hier niets mee te maken!

Britt is vaker betrapt op leugens. Dan schreeuwt ze weer een bizar verhaal, komt ze in de publiciteit bij de kranten/websites die haar serieus nemen en joepie ze staat weer in de spotlights.
Dus nee, ik kan haar niet al te snel serieus nemen.. Hoewel ik dit wel heel ernstig zou vinden als het overdreven is.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:25

Vind het bijna jammer dat haar naam erbij staat...
Als er had gestaan "oplettende voorbijganger" dan was iedereen vol lof geweest.
Nu wordt zowel het verhaal als Britt door sommigen belachelijk gemaakt.
Erg kinderachtig...

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:28

Helemaal mee eens shirley. Wat een naam al wel niet kan doen, alsof zij zelf niet dé beul betrapt had kunnen hebben... pff

De politie is er bij geweest en heeft de man toch gezien en dergelijke? waarom dan britt belachelijk maken ?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:32

Nee Anky doet het niet voor de publiciteit, ik denk Britt ook niet. Maar eerlijk is eerlijk, ik zou Anky eerder geloven dan Britt en dat heeft Britt helemaal over zichzelf afgeroepen door altijd maar ongefundeerd in het rond te roeptoeteren. Ze denkt soms echt niet na voordat ze wat zegt of schrijft.

En zoals al eerder aangegeven had ik hetzelfde gehandeld als Britt, ik had de man ook aangesproken en ik had de politie ook gebeld. Ik had alleen niet zo'n bericht op Facebook geplaatst.

Wat ik hier ook mis is het verhaal van de eigenaar van de pony. De politie kan wel zeggen dat ze het paard versufd vonden, maar was dit ook daadwerkelijk zo? Wat zegt de eigenaar daar over? Was het gedrag van de pony normaal of niet? Niemand anders dan de eigenaar kan dat goed beoordelen lijkt mij.

Ik weet nog dat mijn vriend perongeluk een dikke houtsnipper tegen het hoofd van mijn pony aangooide. Mijn vriend was met de rug naar haar toe met iets bezig en hij had niet door dat ze achter hem was komen te staan (wel achter het draad). Hij gooit de houtsnipper die in de weg lag naar achter zonder te kijken en die raakt mijn pony precies midden op het hoofd. De pony stond wat te soezen en beweegt enkel heel licht haar hoofd op en neer. Iedereen had kunnen denken dat ze misschien wel gedrogeerd was want ze reageerde nauwelijks. Ik kende het gedrag echter wel van haar en zocht er dus ook niks achter.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:34

Daarom vraag ik me ook af, is t paard ook onderzocht? Want je hebt suf en suf. Suf door t weer, suf na t werken even lekker languit in rust stand etc. Of suf door medicatie die toegedient is? Dat staat dus nergens.

Het verhaal van de eigenaar kan ik nergens vinden, dat was ik al even aan t googlen, was namelijk wel benieuwd !

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:35

Britt Dekker ‏@Brittjje 19m19 minutes ago

Net bij de pony geweest, de eigenaren gesproken, pony is van slag, heeft pijn, vanavond in @ShownieuwsSBS6

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:35

ow nou zie ! Ga ik vanavond zowiezo eens kijken naar shownieuws

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:36

Als dat zo is dan hoop ik dat ze wederom de politie bellen en aangeven dat er toch iets gebeurd is met de pony en dat ze nader onderzoek laten uitvoeren door een DA.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:37

Als het niet te laat is om onderzoek te laten doen door een DA. Sommige stoffen zijn snel uit t lichaam, dus dan lastig nog te bewijzen...

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:53

Ik snap het niet helemaal. Bij bloed op zijn handen of op het paard hadden ze hem kunnen arresteren. Maar dan gaat het toch over mishandeling? Ik dacht dat seksuele handelingen óók illegaal waren hier in Nederland. Gezien zijn spullen was dat ook het meest waarschijnlijke.

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:54

Maakt de politie bekend wat een persoon in zijn tas heeft zitten ?

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:55

Zat het stukje net te lezen op Facebook, het is een tijdje rustig gebleven maar het gezeik gaat zeker weer beginnen :(

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:56

Ja maar dat is heel moeilijk te bewijzen als het geen heterdaad is. De optie dat hij een man is met een verborgen liefde voor mannen is dan net zo waarschijnlijk.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:06

Lekker dan... Waarom wordt die man dan niet opgepakt? Verdamme... Boxer met opengeknipt stukje. Gadver de gadverdamme!

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:09

Conclusie van het verhaal is dus: als zowel Britt als de politie niet zo inpulsief op de man waren afgestapt en iets meer geduld hadden gehad hadden ze hem misschien wel kunnen betrappen.

_CP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:09

Dit kan ook echt weer alleen in Nederland. Bah.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:12

Jennyj01 schreef:
Conclusie van het verhaal is dus: als zowel Britt als de politie niet zo inpulsief op de man waren afgestapt en iets meer geduld hadden gehad hadden ze hem misschien wel kunnen betrappen.

Ze hadden moeten wachten tot de merrie een mes of z'n snikkel in haar vagina had gehad?

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:19

Dat is wel weer het andere uiterste he. Maar blijkbaar deed de man nog niks.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:20

Aangezien Britt nu aangeeft dat de pony ergens last van heeft, lijkt het erop dat er toch wat gebeurt is

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:21

Jennyj01 schreef:
Dat is wel weer het andere uiterste he. Maar blijkbaar deed de man nog niks.

Dat is wat zijn doel schijnt te zijn of althans... De meeste merries die gepakt zijn door de paardenmisbruiker, hebben diverse in- en uitwendige verwondingen aan de vulva. Denk toch dat hij geen vriendelijke bedoelingen had met de troep die hij in z'n tas had.
Waarop hadden ze dan moeten wachten?
Ik vind de rechtsstaat gewoon zo krom als een banaan. Er wordt al een paar maanden gejaagd op deze kerel. Kunnen ze 'm grijpen, kan het niet omdat er geen bloed op z'n handen zit.
Er heeft al zat bloed aan z'n handen gezeten, dáár moeten ze 'm op pakken!

maura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:22

Chiave schreef:
Jennyj01 schreef:

Ze hadden moeten wachten tot de merrie een mes of z'n snikkel in haar vagina had gehad?

Merrie? Welke merrie? Volgens mij wordt nergens vermeld of de pony een merrie, ruin of hengst is.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:24

Chiave schreef:
Jennyj01 schreef:

Helaas, zo is het dus wel in Nederland, zie alle berichten over mensen die gestalkt worden. Nee helaas, wij kunnen niets voor u doen tot er een poging tot verkrachting/moord/doodslag is. Altijd wanneer het te laat is en ik hoop van harte dat Britt die kerel op de foto heeft gezet. Ook al zou hij alleen maar ondergronds tussen paardenmensen(of politie) rouleren zodat iedereen kan opletten.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:26

maura schreef:
Chiave schreef:

Merrie? Welke merrie? Volgens mij wordt nergens vermeld of de pony een merrie, ruin of hengst is.

Momenteel is de merrie de pisang van de paardenbeul, maar goed, als het een ruin of hengst is... Die hebben ook een achteringang.