Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolien87 schreef:Hermelientje schreef:En als redder in de nood komt nu "die lieve Glock". Hoe naïef kunnen mensen zijn zeg. Wat een ongelofelijk smerige types lopen er rond in die paardentopsport. Iedereen die voor zulke types werkt moet wel doof en blind zijn dat ze het niet door hebben.
Noem me naïef, maar kun je uitleggen wat er mis is met Glock?
Rebecca schreef:Hij maakt wapens
Jolien87 schreef:Hermelientje schreef:En als redder in de nood komt nu "die lieve Glock". Hoe naïef kunnen mensen zijn zeg. Wat een ongelofelijk smerige types lopen er rond in die paardentopsport. Iedereen die voor zulke types werkt moet wel doof en blind zijn dat ze het niet door hebben.
.
Citaat:Dat is ook geen ramp wat het boeit ook niet of Glock nu wapens maakt of niet. Dat is imo een eindeloze en zinloze discussie waarom hij ''slecht'' zou zijn. Zakelijk inzicht heeft ie wel lijkt het. En dat is imo voldoende.
De hele vastgoedsetor was een luchtbel en dat blijkt nu ook wel weer. Sammyoo schreef:Bijna een miljard aan schulden makenEen rekening die wij met zijn allen moeten betalen
![]()
Vervolgens de stal en restaurant voor een appel en ei naar je kinderen doorsluizen, ik vind het schurken. Echt geen medelijden met dat soort mensen.... 20 Ferrari's hebben en er niet in rijden omdat het niet zo comfortabel is, bah.
fransje23 schreef:Interessante docu die het een en ander mooi op een rijtje zetDe hele vastgoedsetor was een luchtbel en dat blijkt nu ook wel weer.
Het lot de werknemers van Eurocommerce is niet veel anders of droeviger van welke werknemer van welk bedrijf wat failliet gaat dan ook. Ik vraag mij overigens af hoe het nu met de familie Visser gaat, wonen vast 3 hoog achter en leven een arm en sober leven...