Yeah ook livestream aan het kijken dankzij de link en zenmate, cyberghost uk zit al vol. Super voor Elaine.
Flew
Geplaatst: 30-08-14 12:14
Ik probeer voor degenen zonder livestream het één en ander bij te houden. Echter, mijn pc vindt het niet zo tof om én de livestream én bokt open te hebben dus het gaat erg moeizaam. Gelukkig lijkt iedereen beeld te hebben, dus jullie missen me vast niet al te erg als ik even niks gepost krijg, toch?
William Fox-Pitt is van start gegaan. Als hij goed rijdt kan Groot-Britannië de derde plaats in het landenklassement overnemen van de Verenigde Staten.
LuffB
Geplaatst: 30-08-14 12:19
Ook ik ben benieuwd wat Karin en fletcha gaan doen, niet alleen omdat fletch nog jong is, maar ook omdat Karin haar voet ong. Een maand geleden heeft gebroken. Ik ben iig vanuit griekenland hard aan het duimen enbzoek straks een Wifi spot op om de livestream te kunnen bekijken
William Fox-Pitt is binnen! Met een tijd van 11 minuten en 2 seconden bezetten hij en Chilli Morning nu de eerste plek in het klassement, waardoor Elaine Pen naar de vijfde plaats zakt.