Totilas niet naar Wereld Ruiterspelen in Normandië

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:54

Wat een reacties ook weer. Kunnen we het na zo'n lange tijd nou nog niet accepteren dat Totilas weg is?

Het kan heus gebeuren dat een paard of wat voor dier, persoon dan ook, bijna nooit iets heeft en dan keer op keer iets oploopt. Een kampioenschap is niet iets wat je zomaar saboteert, daar leven Rath en alle betrokkenen zich toch naartoe. Ze waren in goede vorm maar zo'n blessure kan gebeuren. Wat een wantrouwen altijd..
Laatst bijgewerkt door princequillo op 20-08-14 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:55

bliver schreef:
DewiRox schreef:
Het is toch gewoon heel goed mogelijk dat het om een 'oude' blessure/zwakke plek gaat die weer bovenkomt. Helaas 'verkeerd' getimed. Maar hoeveel mensen lopen wel niet te kwakkelen met hun paard, waarom zou een paard op dat niveau dat nou ook niet kunnen hebben. Natuurlijk staat daar een heel (medisch) team op, maar ook dan nog blijft het een dier.

En tja, zoveel pech kan toch niet, dus zal het wel niet waar zijn. Dat slaat natuurlijk nergens op. Ik kan hier wel een rijtje 'pech' neerzetten, allemaal waar.

Erg zonde, meer kunnen wij er niks aan doen of van maken. Dus waarom al dat 'speculeren'.

Nope volgens Sjef heeft hij zich aangetikt een zijn dijbeen (wat ie daar dan ook mee bedoeld want bij zijn dijbeen kan hij niet bij maar goed) en zn botvlies beschadigd

In het begin van dit topic las ik een citaat van een Duitse site, waar stond dat hij een al zwakkere plek heeft aangetikt. Dat van Sjef had ik nog niet gelezen.

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:56

Zo zonde, dat paard staat en loopt heel de dag volop in de bescherming en bandages tot onder de kogel en boven de knie + vierkant springschoenen. En nog kan zoiets... Wat erg zeg voor ze..

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:56

staat op horses. Zie pagina 5 van dit topic

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:57

Ik heb ook het idee dat Rath hier niet altijd wat aan kan doen. Hij is gelukkig en succesvol met Bretton Woods.
Ik heb het idee dat zijn stiefmoeder hem flink onder druk zet aangezien dat gedoe met die gouden medailles die zij en haar moeder hebben gewonnen en ze die lijn graag door willen zetten.
Rath is een goede ruiter maar om topsport te beoefenen op dit niveau moet je gewoon een klik hebben met het dier in kwestie.

Hij onwijkt alle vragen of draait ze om en daar kan zijn stiefmoeder ook achter zitten aangezien zij hetzelfde doet. Ze projecteerd haar ambitie en verloren dromen op haar stiefzoon.

Laat die jongen toch lekker aan zijn weg timmeren met Bretton Woods dan komen ze er ook wel.

En Toto verkoop hem gewoon terug aan Gal en laat niet die stiefmoeder er een recreatie paard van maken.

Alexandra__

Kan het me goed in DewiRoz d'r reacties vinden.
Er hoeft inderdaad maar wat kleins te zijn op dit niveau, dan ben je uitgeschakeld.
En bliver; je hebt Sjef zelf gesproken of je hebt het ergens gelezen? Zoals DewiRox al zegt, mensen die wat weten houden het wijs voor zichzelf..

DewiRox

bliver schreef:

Ja, maar mijn reactie doelde dus vooral op dat Duitse stuk ;)

essie_blue

Air schreef:
Dus omdat jij denkt dat zovaak pech niet kan is het niet waar... als ik jou was zou ik even een psych bellen :D

Als ik jou was, zou ik even niet zo persoonlijk worden. Je komt opdringerig over.

Voorderest vind ik het zelf maar weer een vaag verhaal. Lag wel in een deuk om sommige reacties hier :') blijft sneu voor rath natuurlijk.
Laatst bijgewerkt door essie_blue op 20-08-14 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:58

Shona schreef:
Wat een reacties ook weer. Kunnen we het na zo'n lange tijd nou nog niet accepteren dat Totilas weg is?

Het kan heus gebeuren dat een paard of wat voor dier, persoon dan ook, bijna nooit iets heeft en dan keer op keer iets oploopt. Een kampioenschap is niet iets wat je zomaar saboteert, daar leven Rath en alle betrokkenen zich toch naartoe. Ze waren in goede vorm maar zo'n blessure kan gebeuren. Wat een wantrouwen altijd..

Nee dat kan niet. Moet je hier eens kijken. :')
https://www.facebook.com/bitpaarden/pos ... 3482646592

"Terug naar Edward!!!11"
Is de enige oplossing.

Edward heeft schijnbaar bovenmenselijke krachten.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:59

DewiRox schreef:
bliver schreef:

Ja, maar mijn reactie doelde dus vooral op dat Duitse stuk ;)

Je hebt indd gelijk er staat ook op horses dat hij een oude schiefel heeft aangetikt. Beetje raar dat Jansen het dan over de binnenkant van het dijbeen heeft. Misschien verkeerd geqoute ofzo

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:00

Air, zodra ze bij de documentaire al niet willen hebben dat je filmt dan weet iedereen toch dat er iets niet helemaal pluis is?

Wat jij geloofd moet jij weten, is jouw pakkie an. Maar ik geloof niet meer in de combinatie van Rath en Totilas. Ik hoop dat je dat kunt accepteren. :)

En nee, deze kwestie heeft verder niets met het niet gunnen te maken want dat is niet waar. Het liefst had ik zo'n wereld beest weer in de top gezien, maar helaas is dat het geval niet.

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:01

Kahawa schreef:
Shona schreef:

Nee dat kan niet. Moet je hier eens kijken. :')
https://www.facebook.com/bitpaarden/pos ... 3482646592

"Terug naar Edward!!!11"
Is de enige oplossing.

Edward heeft schijnbaar bovenmenselijke krachten.

Reacties op Facebook zijn op de een of andere manier, ongeacht het onderwerp, altijd zo'n 10x kinderachtiger dan elsewhere :roll: Ik vraag me toch wel een beetje af waar dat aan ligt. :+

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:02

Dat is nog een probleem, laat 5 mensen eens dezelfde blessure 'uitleggen'. Ze zullen het allemaal net op een andere manier vertellen en dan heb je hier ook nog eens te maken met de mensen die de stukken schrijven en publiceren.

De enige die het echte verhaal weten, zijn de mensen die het nooit precies zullen gaan vertellen.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:02

DewiRox schreef:
Dat is nog een probleem, laat 5 mensen eens dezelfde blessure 'uitleggen'. Ze zullen het allemaal net op een andere manier vertellen en dan heb je hier ook nog eens te maken met de mensen die de stukken schrijven en publiceren.

De enige die het echte verhaal weten, zijn de mensen die het nooit precies zullen gaan vertellen.

het verschil tussen een voorbeen en een achterbeen vind ik nogal wat

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:03

bliver schreef:
DewiRox schreef:

het verschil tussen een voorbeen en een achterbeen vind ik nogal wat

Is ook, maar blijkbaar gaat het toch fout ;)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:03

Hoe ver loopt ie met bretton woods dan? Laat hem die lekker klaar maken voor 2016 ofzo :')

Niet toto naar rio doen! Die breekt in het vliegtuig boven de oceaan zn been geheid! Komt niee goed nie :')

bliver

Re: Totilas niet naar Wereld Ruiterspelen in Normandië

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:04

maar latem we er iets positiefs van maken, de medaille kansen van NL stijgen hierdoor! :j

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:06

Shona schreef:
Reacties op Facebook zijn op de een of andere manier, ongeacht het onderwerp, altijd zo'n 10x kinderachtiger dan elsewhere :roll: Ik vraag me toch wel een beetje af waar dat aan ligt. :+

Hangt van het publiek af wat een bepaalde pagina volgt.. Zal niet heel erg verschillen van het bokt publiek in dit geval..

Alleen door het like systeem op facebook worden de schreeuwreacties meer 'beloond' en de normalere genuanceerde reacties een beetje ondergesneeuwd.

Heel groot verschil met bokt is het nu niet helaas. :=

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:13

Ik vroeg me al af wanneer dit bericht zou komen. Let wel ik vind dit zeer triest voor Matthias. Ik ga niet mee in de eindeloze discussie.

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:14

Jolandaa_ schreef:
Ik vind het nog al knap dat vele bokkers dit verwacht hebben. Hoezo kan je een kreupelheid verwachten? Alsof Rath expres tegen toot zijn been aan heeft geschopt? Helaas dikke pech, volgen de keer hopelijk beter.

Dat is een grap, toch? Tuurlijk was dit te verwachten! Telkens als er een grote wedstrijd aankomt is er wel iets aan het handje. Net zoals bij de eerste twee jaar, de OS en nu dit weer.

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:14

bliver schreef:
maar latem we er iets positiefs van maken, de medaille kansen van NL stijgen hierdoor! :j

:j

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:15

Kahawa schreef:
Shona schreef:

Hangt van het publiek af wat een bepaalde pagina volgt.. Zal niet heel erg verschillen van het bokt publiek in dit geval..

Alleen door het like systeem op facebook worden de schreeuwreacties meer 'beloond' en de normalere genuanceerde reacties een beetje ondergesneeuwd.

Heel groot verschil met bokt is het nu niet helaas. :=

Hmm, maar niet alleen berichten als deze. Internationale pagina's van bepaalde groepen of TV-shows zijn op Facebook meestal ook een stuk kinderachtiger dan op dergelijk ander forum/social media platform.

Maar het verschilt inderdaad niet al teveel van Bokt, want ik heb hier ook zat reacties gelezen die erop wezen dat Totilas terug moet naar Gal. Hij wordt natuurlijk hartstikke erg mishandeld daar in Duitsland. :j

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:17

Tja, je had hier eigenlijk wel op kunnen wachten dat dit weer zou gebeuren. Is tot nu toe elke keer raak met de grote wedstrijden. Weet niet meer of ik dit nu wel moet gaan geloven. Had het ze gegund dat ze dit keer wel op een WK zouden gaan verschijnen. Denk dat we hem niet meer op hoog niveau op de grote wedstrijden terug zullen zien. Jammer van zo'n toppaard

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:19

Heleennn schreef:
Jolandaa_ schreef:
Ik vind het nog al knap dat vele bokkers dit verwacht hebben. Hoezo kan je een kreupelheid verwachten? Alsof Rath expres tegen toot zijn been aan heeft geschopt? Helaas dikke pech, volgen de keer hopelijk beter.

Dat is een grap, toch? Tuurlijk was dit te verwachten! Telkens als er een grote wedstrijd aankomt is er wel iets aan het handje. Net zoals bij de eerste twee jaar, de OS en nu dit weer.

Tuurlijk was dit niet te verwachten. Zou toch wel gek zijn, denk je niet? Je koopt niet een paard voor zoveel miljoen om deze vervolgens op de 'belangrijke wedstrijden' niet te laten zien en de 'minder belangrijke wedstrijden' wel.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 19:19

Weet wel een bot vlies kneuzing ontzettend pijnlijk is en je er ook niet goed door kan lopen, heb het
op mijn scheen been gehad en moest drie weken rust houden en koelen....
Het kan dus door stoten of door te veel inspanning zeg maar gebeuren!