Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bliver schreef:DewiRox schreef:Het is toch gewoon heel goed mogelijk dat het om een 'oude' blessure/zwakke plek gaat die weer bovenkomt. Helaas 'verkeerd' getimed. Maar hoeveel mensen lopen wel niet te kwakkelen met hun paard, waarom zou een paard op dat niveau dat nou ook niet kunnen hebben. Natuurlijk staat daar een heel (medisch) team op, maar ook dan nog blijft het een dier.
En tja, zoveel pech kan toch niet, dus zal het wel niet waar zijn. Dat slaat natuurlijk nergens op. Ik kan hier wel een rijtje 'pech' neerzetten, allemaal waar.
Erg zonde, meer kunnen wij er niks aan doen of van maken. Dus waarom al dat 'speculeren'.
Nope volgens Sjef heeft hij zich aangetikt een zijn dijbeen (wat ie daar dan ook mee bedoeld want bij zijn dijbeen kan hij niet bij maar goed) en zn botvlies beschadigd
Air schreef:Dus omdat jij denkt dat zovaak pech niet kan is het niet waar... als ik jou was zou ik even een psych bellen
Shona schreef:Wat een reacties ook weer. Kunnen we het na zo'n lange tijd nou nog niet accepteren dat Totilas weg is?
Het kan heus gebeuren dat een paard of wat voor dier, persoon dan ook, bijna nooit iets heeft en dan keer op keer iets oploopt. Een kampioenschap is niet iets wat je zomaar saboteert, daar leven Rath en alle betrokkenen zich toch naartoe. Ze waren in goede vorm maar zo'n blessure kan gebeuren. Wat een wantrouwen altijd..
DewiRox schreef:bliver schreef:staat op horses. Zie pagina 5 van dit topic
Ja, maar mijn reactie doelde dus vooral op dat Duitse stuk
Kahawa schreef:Shona schreef:Wat een reacties ook weer. Kunnen we het na zo'n lange tijd nou nog niet accepteren dat Totilas weg is?
Het kan heus gebeuren dat een paard of wat voor dier, persoon dan ook, bijna nooit iets heeft en dan keer op keer iets oploopt. Een kampioenschap is niet iets wat je zomaar saboteert, daar leven Rath en alle betrokkenen zich toch naartoe. Ze waren in goede vorm maar zo'n blessure kan gebeuren. Wat een wantrouwen altijd..
Nee dat kan niet. Moet je hier eens kijken.
https://www.facebook.com/bitpaarden/pos ... 3482646592
"Terug naar Edward!!!11"
Is de enige oplossing.
Edward heeft schijnbaar bovenmenselijke krachten.
DewiRox schreef:Dat is nog een probleem, laat 5 mensen eens dezelfde blessure 'uitleggen'. Ze zullen het allemaal net op een andere manier vertellen en dan heb je hier ook nog eens te maken met de mensen die de stukken schrijven en publiceren.
De enige die het echte verhaal weten, zijn de mensen die het nooit precies zullen gaan vertellen.
bliver schreef:DewiRox schreef:Dat is nog een probleem, laat 5 mensen eens dezelfde blessure 'uitleggen'. Ze zullen het allemaal net op een andere manier vertellen en dan heb je hier ook nog eens te maken met de mensen die de stukken schrijven en publiceren.
De enige die het echte verhaal weten, zijn de mensen die het nooit precies zullen gaan vertellen.
het verschil tussen een voorbeen en een achterbeen vind ik nogal wat
Shona schreef:Reacties op Facebook zijn op de een of andere manier, ongeacht het onderwerp, altijd zo'n 10x kinderachtiger dan elsewhereIk vraag me toch wel een beetje af waar dat aan ligt.
Jolandaa_ schreef:Ik vind het nog al knap dat vele bokkers dit verwacht hebben. Hoezo kan je een kreupelheid verwachten? Alsof Rath expres tegen toot zijn been aan heeft geschopt? Helaas dikke pech, volgen de keer hopelijk beter.
Kahawa schreef:Shona schreef:Reacties op Facebook zijn op de een of andere manier, ongeacht het onderwerp, altijd zo'n 10x kinderachtiger dan elsewhereIk vraag me toch wel een beetje af waar dat aan ligt.
Hangt van het publiek af wat een bepaalde pagina volgt.. Zal niet heel erg verschillen van het bokt publiek in dit geval..
Alleen door het like systeem op facebook worden de schreeuwreacties meer 'beloond' en de normalere genuanceerde reacties een beetje ondergesneeuwd.
Heel groot verschil met bokt is het nu niet helaas.
Heleennn schreef:Jolandaa_ schreef:Ik vind het nog al knap dat vele bokkers dit verwacht hebben. Hoezo kan je een kreupelheid verwachten? Alsof Rath expres tegen toot zijn been aan heeft geschopt? Helaas dikke pech, volgen de keer hopelijk beter.
Dat is een grap, toch? Tuurlijk was dit te verwachten! Telkens als er een grote wedstrijd aankomt is er wel iets aan het handje. Net zoals bij de eerste twee jaar, de OS en nu dit weer.