Relaxed schreef:En Sjef, geweldige man, zo duidelijk en direct, heerlijk
Die komt het er beste uit in de hele docu.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jillsil schreef:Er is toch "iets" wat er niet klopt aan het verhaal. Al die vage klachten, rare ijzers onder het paard, een ruiter wiens hart eigenlijk bij een ander paard ligt en die over enthousiaste stiefmoeder die koste wat kost het paard wil houden, ondanks dat hij niet topfit is. Misschien is het egoïsme dat dat het "iets" wat ik tussen de regels door lees en voel.
Ik hoop dat het paard zijn gezondheid en geluk weer zal vinden en mag gaan genieten in de ring. En dan stiekem hoop ik dat hij terug mag naar Nederland naar zijn vertrouwde omgeving.
Dallista schreef:Ik heb een uur lang met volle aandacht naar de TV gekeken, het vloog voorbij, en hetzelfde gold voor de kamergenoten.
Mooie documentaire! En wat is Sjef J. toch een prachtkerel, echt geweldig.
En laat de dame toch lekker dol zijn op het paard, ik neem het haar niet kwalijk! Ze is een door en door paardenmens, waarom mag zij niet haar enthousiasme tonen?
Op naar hopelijk de gouden medailles!
Sammie. IKbenEllen schreef:Mooie docu. Vreselijk sneu voor Jiska van den Akker, die telkens 15 euro kreeg![]()
En die Sjef, wat een kerel is dat zeg![]()
Dat Anky d'r paarden wil houden maar dat ze er wat hem betreft zo uit mogen.
Hop, begraven op het landgoed, standbeeld erop en door, zo gaat het gebeuren![]()
Stiefmoeder vond ik maar een eng mens.