Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evelijn schreef:Zo te zien is Chris met een groepje van nu in totaal 4 ruiters (waarmee ze ook heeft overnacht op HS16) één van dat groepje is gevallen en gestopt (AWW)
Die Sam Jones gaat echt wel hard trouwens die is straks al bij 22 en lijkt ook wel een voorsprong te krijgen op de rest van de kopgroep. Mag je trouwens als je eerste bent op station voor de nacht ook als eerste je paard kiezen?
Ben benieuwd wanneer we Chris op HS19 zien
Anoniem schreef:Evelijn schreef:Zo te zien is Chris met een groepje van nu in totaal 4 ruiters (waarmee ze ook heeft overnacht op HS16) één van dat groepje is gevallen en gestopt (AWW)
Die Sam Jones gaat echt wel hard trouwens die is straks al bij 22 en lijkt ook wel een voorsprong te krijgen op de rest van de kopgroep. Mag je trouwens als je eerste bent op station voor de nacht ook als eerste je paard kiezen?
Ben benieuwd wanneer we Chris op HS19 zien
Ja volgens mij wel,
Maar Sam Jones had geloof ik nog een penalty van 2 uur staan..
Killyenn schreef:Anoniem schreef:Ja volgens mij wel,
Maar Sam Jones had geloof ik nog een penalty van 2 uur staan..
Had ze die niet uitgezeten op 11? Of is er daarna nog iets gebeurt?
Evelijn schreef:Oh jee... de organisatie vindt dat het veld te veel uit elkaar valt dus ze mogen misschien helemaal niet van HS 18 vertrekken (hoop eigenlijk dat Chris daar al weg is)
Twitter @mongolderbylive: "KW the spread of the field today leaves us no choice but to hold riders; no-one will pass 18, or 22, for rest of day while we reassemble"