Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yenthle1998 schreef:Jaa ze mag gelukkig bij mij blijven. In mijn profiel staan foto's. Bedoeling is ook dat ze bij mij blijft en hou contact met haar.
Nee ze was volgens elly kern gezond.. Wist wel dat ze 19 was, maar daar lig ik zeker niet wakker van.. Achteraf had ze een masker voor maanblindheid meegekregen. Dat is niet vermeld en ook niet bij ons aangegeven. Masker ook niet gezien. (Al staat ze met vliegendeken en masker in de wei)
Ben blij nu contact te hebben , weet nu ook dat ze niet weggegaan is door kwaaltjes
yvonnedv schreef:was gisteren bij hart van Nederland http://www.hartvannederland.nl/top-nieu ... 6efd9051ec
Suzanne F. schreef:Slechte praktijken maar neem dan gewoon zelf je verantwoordelijkheid als eigenaar en laat zo'n dier inslapen als je er niet meer voor kan zorgen.
Voor niks gaat de zon op. Ze hadden al kunnen weten dat het niet kon kloppen.
Maar goed, die mevrouw heeft het vertrouwen wel beschaamd natuurlijk.
sasja0705 schreef:Ff nieuw leven in blazen : in Duitsland zijn wat paarden op gedoken waar met passport en chip geknoeid is... allemaal zijn ze verkocht vanuit Swolgen (LI) door een Duitse mevrpuw die daat een manege huurde... wie weet,misschien op doe manier kunnen paarden terug gevonden worden, pb mij maar