Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:farahdiba46 schreef:Ik vind het fantastisch dat het beestje naar een fijnbaasje gaat. Dit is toch een forum voor de PaardenLIEFHEBBER? I k merk van dat liefhebben maar weinig hier.....Iedereen die zijn best doet om iets goeds te doen, wordt hier direct de grond ingeboort want een dier "redden" is zielig? Volgens mij is dit gewoon een onverzorgd hengsje van een of andere boer die er nooit naar om keek en nu hopelijk kan meemaken dat mensen ook goed kunnen zijn. Je zal maar in handen komen van zo' boer als dier......je hele leven preventief voor de kop gerost worden omdat je hengst bent en komop hier iedereen weet dat het zo gaat met"waardeloze" jonge hengsten en de enige reden waarom hij er nu nog is, is omdat de eigenaar hem niet te pakken kreeg om de wagen in te rammen voor verkoop in utrecht.
Wat een vooroordelen.. Deze hengst stond in een natuurgebied, dus tenzij de boer elke week langs kwam om hem 'voor z'n kop te rossen' lijkt me dit sterk overdreven.
vuurneon schreef:Ik geef slechts mijn mening, niets meer niets minder; het is ook een discussieforum immers en geen ja en amen forum![]()
Men kan ook gewoon respecteren dat er anderen het niet zo'n geweldig tof idee vinden. Dat is immers ook leven en laat leven
Bassenqua schreef:Wat een geweldige dierenliefhebbers hier op het topic zeg, misselijk makend!!! Liever het paard een kogel door zijn kop dan dat hij bij iemand terecht komt die de gore rotlef heeft om donaties te vragen en dan ook nog durven zeggen.....WAT IS ER ZO ERG AAN ALS HIJ AFGEKNALD WORDT? HEEFT PAARD GEEN ERG IN!!! Stelletje wereldverbeteraars!
Wat kan het jullie nou schelen of er mensen zijn die willen doneren, komt toch niet uit jullie knip zeker ? Ik ben werkelijk waar ernstig verbaasd over de reactie's hier, kortzichigheid ten top.![]()
Ga lekker door met conclusies trekken en (ver)oordelen terwijl je de helft van het verhaal niet kent, bah wat een zielig gedrag.
En nee, ik ken het paard niet en de koper van het paard niet, net als de meeste van jullie maar schaam me als soortgenoot voor zulke stompzinnige reacties.SCHAAM JULLIE !!!!!!
Excuses voor wat hier op dit topic gebeurt, veel succes met bijschaven van jullie projectje, gaat vast goed komen.
Bassenqua schreef:Wat een geweldige dierenliefhebbers hier op het topic zeg, misselijk makend!!! Liever het paard een kogel door zijn kop dan dat hij bij iemand terecht komt die de gore rotlef heeft om donaties te vragen en dan ook nog durven zeggen.....WAT IS ER ZO ERG AAN ALS HIJ AFGEKNALD WORDT? HEEFT PAARD GEEN ERG IN!!! Stelletje wereldverbeteraars!
Wat kan het jullie nou schelen of er mensen zijn die willen doneren, komt toch niet uit jullie knip zeker ? Ik ben werkelijk waar ernstig verbaasd over de reactie's hier, kortzichigheid ten top.![]()
Ga lekker door met conclusies trekken en (ver)oordelen terwijl je de helft van het verhaal niet kent, bah wat een zielig gedrag.
En nee, ik ken het paard niet en de koper van het paard niet, net als de meeste van jullie maar schaam me als soortgenoot voor zulke stompzinnige reacties.SCHAAM JULLIE !!!!!!
Excuses voor wat hier op dit topic gebeurt, veel succes met bijschaven van jullie projectje, gaat vast goed komen.